Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia buitenplant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amnesia buitenplant

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb vanwege de succesvolle afronding van mijn studie een amnesia plant kado gekregen.
    Dit is mijn tweede plant pas tot nu toe dus word spannend of het gaat lukken een goede oogst te krijgen.
    Hij is inmiddels 92cm hoog.
    Ik ben overal steeds meer aan het lezen over het kweken. Dus ben er al achtergekomen dat ik hem in het begin te veel water heb gegeven, toch is het wel aardig bijgetrokken als ik hem zo zie staan. Omdat dit dus de eerste amnesia plant is heb ik wat foto's gemaakt, heeft iemand tot nu toe wat op de plant aan te merken? Of misschien wat handige tips om vooral niet te doen?

    Groeten!!


    CIMG0453.JPGCIMG0454.JPGCIMG0456.JPGCIMG0457.JPG

    #2
    Re: Amnesia buitenplant

    Nee geen tips en ook niks op aantemerken lijkt me, ik vind dat ze er gezond uit ziet!
    Ga zo door

    Veeel succes!

    Comment


      #3
      Re: Amnesia buitenplant

      Vette plant! gaat zeer goed hoor.
      Doe zo verder
      The gras is greener at my side

      Comment


        #4
        Re: Amnesia buitenplant

        ziet er mooi uit misschien wel beter als je dit topic in kweekverslagen laat zetten

        gr
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Amnesia buitenplant

          Dit is de plant zoals hij er nu bij staat, hij is inmiddels 115 cm.
          Nu zie ik dat er op best veel bladeren spikkeltjes komen... Wat betekend dit? of hoort dit bij het proces van deze plant?
          CIMG0460.JPGCIMG0465.JPG

          Comment


            #6
            Re: Amnesia buitenplant

            zou je plant in een grotere pot zetten en toppen

            Comment


              #7
              Re: Amnesia buitenplant

              Ziet er prima uit
              Een grotere pot kan idd altijd

              Comment


                #8
                Re: Amnesia buitenplant

                Ziet eruit als spint ? Maar beetje wazige foto.
                Pak eens een loepje, en bekijk de onderkant van de bladeren goed.
                Beestjes zitten vaak tegen de nerven van het blad een beetje te chillen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Amnesia buitenplant

                  Grotere pot doe ik liever niet want hij hoeft van mij niet al te groot te worden i.v.m. de buren etc.
                  Maar thanks voor de tip over dat toppen. Ik heb er net een stukje over gelezen want wist nog niet wat het exact inhield

                  Ik zal ook eens met een loep gaan kijken of er beestjes te zien zijn en dan eventueel maatregel nemen, Thanks

                  Comment


                    #10
                    Re: Amnesia buitenplant

                    Zou 'm lekker ombuigen. 't Is wat laat om te toppen misschien ?
                    Halverwege, waar de hoofdstam een beetje de lucht in lijkt te schieten, even flink in de stam knijpen en een beetje masseren, dan kun je 'm zo plat leggen.
                    Steek je een bamboestokje ernaast waar je dat stuk aan vastbind, dan hou je de hoofdtop, alleen in horizontale positie
                    Hou er rekening mee, dat-ie ondanks dat, toch nog een stuk omhoog gaat groeien.

                    Bij deze heb ik dat ook gedaan:
                    2012-06-10-Santa.jpg
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Amnesia buitenplant

                      Zoveel mogelijk onder het afdakje vandaan houden. Daardoor wordt ze zo lang. En ik zou sowieo grotere pot doen anders worden de bladeren geel op het einde omdat er teweinig voeding is.

                      Comment


                        #12
                        Re: Amnesia buitenplant

                        't Is een Amnesia, die blijven tot halverwege de bloei nog doorgroeien.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Amnesia buitenplant

                          Hee dankje allemaal voor de tipss weer. Dat ombuigen doe ik liever niet want ben nog niet zo ervaren en wil graag eerst de plant op deze normale manier laten groeien.

                          Onder het afdakje staat hij met slecht weer of hele harde wind net zoals eergister hier dat de takken van de bomen afvielen, maar zal hem daar dus zo min mogelijk zetten, thankss

                          Ik heb voeding gekocht voor de plant om de bladeren groen te houden dus qua voeding voor de plant zit het wel goed. Voor straks als hij in bloei staat heb ik bio bizz bloom en bio bizz top max gekocht, voor een goed resultaat.

                          Nu ben ik hem momenteel 12 uur donker 12uur licht aan het zetten, vanwege dat het proces versneld word en hij eerder in bloei komt, dus langzamer in de hoogte schiet.

                          Comment


                            #14
                            Re: Amnesia buitenplant

                            Heb je hem nu binnen staan dan? of verduister je?

                            Comment


                              #15
                              Re: Amnesia buitenplant

                              Ik verduister hem.

                              Comment

                              Bezig...
                              X