Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jabbawackeez
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2012
    • 26

    #1

    Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

    Korting op 420shop
    jeet,
    ik woon in belgie en heb me zaden vergeschaft uit amsterdam. Ik zou graagweten of ik deze nu nog buiten kan kweken of niet. Het is een regular outdoor mix.. Kan iemand me meer info geven of het kan en indien ja, in welke omstandigheden het best.

    cu jabbawackeez
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #2
    Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

    Ja hoor, worden ze ook niet zo hoog.
    Wel lekker in de zon natuurlijk en naar behoren bemesten.

    Grtz, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • jabbawackeez
      Senior Stoner
      Member
      • Jul 2012
      • 26

      #3
      Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

      bedankt HJM!!

      Groetjes JabbawackeeZ

      Comment

      • tom33
        Retired
        • Jun 2012
        • 10

        #4
        Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

        Weet ik niet raad toch aan om het binnen te proberen desnoods onder een lamp alleen denk dat je betere resultaten gaat halen

        Comment

        • subby
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 365

          #5
          Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

          onder een lamp alleen ? dat dacht ik toch van niet zal wel meer voor nodig hebben ,ik zou ze ook gewoon buiten zetten 2 weken in stekgrond en begin augustus in een 25liter pot en laten doen welke soort is het ? grtz subby

          Comment

          • jabbawackeez
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2012
            • 26

            #6
            Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

            Ik zet ze in het zonlicht maar bescherm ze tegen de regen en geef ze iedere dag een zonnebank kuur onder al die uv tl lampen , het doet hen beter dan het weertje hier in B!
            tis een outdoor mix dus het zijn verschillende soorten dooreen, kwestie van een smakenpalet op te stellen voor een beginner

            gtrz

            Comment

            • subby
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 365

              #7
              Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

              een zonnebank kuur gieren dat werkt niet hoor dat kost je enkel veel stroom en stress voor je plantje wel lache
              grtz subby

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

                Gewoon buiten in de zon zetten zonder al teveel poespas
                God was never on your side..

                Comment

                • Xtreme
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 4271

                  #9
                  Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

                  Buitengewoon indrukwekkend, planten kweken onder een UV-spectrum. Ik hoop echt niet dat andere forumleden eveneens zo dwaas gaan doen. Voor de goede orde: cannabis heeft gewoonweg full spectrum nodig.

                  Comment

                  • AmericanIndian
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2010
                    • 218

                    #10
                    Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

                    hahaha zonnebankkuur

                    Comment

                    • Nederhigh
                      Super Grower
                      Lucky Member
                      • Apr 2012
                      • 1834

                      #11
                      Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

                      met dit weer zou ik ze eerst binnen laten ontkiemen/groeien onder een lampje tot ongeveer 10 cm. dan met mooi weer af en toe buitenzetten en met harde buien weer naar binne halen. (een zachte regenbui kan geen kwaad dit is alleen maar goed voor je plant, regenwater is rijk aan voeding en je plant krijgt een steverige steel omdat er meer weerstand op komt.) als je denkt dat je planten sterk genoeg zijn buiten laten staan.
                      omdat je laat begint met kweken ook goed bemesten!, let op dat je niet te veel mest geeft, zeker niet als het plantje nog erg jong is!

                      grtz. Nederhigh
                      Last edited by Nederhigh; 7 August 2012, 16:44.

                      Comment

                      • Xtreme
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 4271

                        #12
                        Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

                        Je standpunt dat regenwater rijk aan voeding is, is beslist uniek te noemen. Kun je wellicht aangeven welke voeding er in regenwater zit. Het hoeft beslist geen eigen standpunt te zijn: een literatuurverwijzing is ook voldoende.

                        Comment

                        • kinkydj
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2012
                          • 283

                          #13
                          Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

                          moet even een lachje ondrukken

                          Comment

                          • fl13r3flu1t3r
                            Banned
                            • Aug 2010
                            • 3100

                            #14
                            Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

                            Kraanwater gemengd met regenwater kan je anders wel simpel richting een ideale ph voor je watergift helpen. Regen is PH 5 ongeveer, kraanwater rond PH 8. Zit je op 50/50 basis op zo'n PH 6,5..
                            Zo ist ook.

                            Comment

                            • kinkydj
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2012
                              • 283

                              #15
                              Re: Kan ik nu nog beginnen met buitenkweek?

                              Yepp maarverklaart nog niet de "rijke" voedingsstoffen.

                              Comment

                              Bezig...