Grootste wietplant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cho3y
    Retired
    • Jun 2011
    • 100

    #16
    Re: Grootste wietplant

    Haarlem-20120822-02587.jpgHaarlem-20120903-02659.jpg Groot genoeg? planten zijn 3meter + en nog nie uitgebloeid (op +- 1meter70 getopt)
    Last edited by Cho3y; 6 September 2012, 13:27.

    Comment

    • Ventje
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 960

      #17
      Re: Grootste wietplant

      Oorspronkelijk geplaatst door zwartja
      Wat is overigens het nut van dat net om de plant als op de foto van de Ierdbei?
      Dat is om te voorkomen dat er takken afscheuren als het waait

      Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

      Comment

      • izzar
        Stoner
        Member
        • Aug 2012
        • 23

        #18
        Re: Grootste wietplant

        bizar

        Comment

        • TGIF
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 141

          #19
          Re: Grootste wietplant

          Oorspronkelijk geplaatst door supersilverhaze
          haha heb nog wel eeen foto van een reuze plant

          [ATTACH=CONFIG]132520[/ATTACH]

          sooort ierdbei
          Ik was ierdbei voor volgend jaar van plan om te groeien, maar als ik dit zie dan weet niet alleen de buurt dat ik plantjes groot breng... Maar het hele fucking dorp! haha!

          Comment

          • JohnnyHaze
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2012
            • 912

            #20
            Re: Grootste wietplant

            dan ben je wel even bezig met knippen

            Comment

            Bezig...