Hulp nodig met men autoflowers!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smorenmag
    Retired
    • Jun 2011
    • 9

    #1

    Hulp nodig met men autoflowers!

    Korting op 420shop
    hallo
    ik heb wat hulp nodig met men autoflowers (quick one/ royal queen seeds )
    normaal blijven autoflowers toch klein , de mijne word zeer groot hier is een fotosnapshot (3).jpgsnapshot (4).jpg
    en wat zou ik er kunnen aan doen? moet ik het dieper inde grond steken of gewoon zo laten groeien?

    En dan bij mijn 2 andere plantjes heb ik wat bladluis moet ik het in nieuwe grond steken of is er een middeltje tegen bladluis , ik heb gehoord lauw water met zeepsop maar kan dat wel goed zijn voor je plant?

    en kan het kwaad dat ik mijn planten als het slecht weer binnen zet en s'nachts ook binnen zet en alleen als het weer goed is buiten zet ?


    vriendelijke groeten
  • Cazuya
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 54

    #2
    Re: Hulp nodig met men autoflowers!

    hij wordt gestrekt omdat hij te weinig licht krijgt denk ik. en autoflowers worden normaal gezien wel groter dan dat plantje wat je nu hebt hoor XD

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: Hulp nodig met men autoflowers!

      jij bezorgt de plantjes graag 'n jetlag zeker

      Oorspronkelijk geplaatst door Smorenmag
      hallo
      ik heb wat hulp nodig met men autoflowers (quick one/ royal queen seeds )



      En dan bij mijn 2 andere plantjes heb ik wat bladluis moet ik het in nieuwe grond steken of is er een middeltje tegen bladluis , ik heb gehoord lauw water met zeepsop maar kan dat wel goed zijn voor je plant?

      en kan het kwaad dat ik mijn planten als het slecht weer binnen zet en s'nachts ook binnen zet en alleen als het weer goed is buiten zet ?


      vriendelijke groeten
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • Thurgood Jenkins
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 695

        #4
        Re: Hulp nodig met men autoflowers!

        Are you serious dude??????
        "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Hulp nodig met men autoflowers!

          In de grond steken liefst tot de eerste bladeren graven en in de zon zetten
          God was never on your side..

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #6
            Re: Hulp nodig met men autoflowers!

            Oorspronkelijk geplaatst door Thurgood Jenkins
            Are you serious dude??????
            Serieuzer dan jou in dit geval

            Ik zou de bladluis er met een sateprikker afwippen en liquideren. Als je andere plantjes niet groot zijn zal het geen hels karwei zijn
            Verder zou ik zoals bella zegt wat dieper in de grond zetten en eventueel wat bamboe stokjes in de grond steken.

            Succes verder!
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • Cannabal Lector
              Special member
              Lucky Member
              • May 2011
              • 758

              #7
              Re: Hulp nodig met men autoflowers!

              en niet te vergeten een Grotere bak om in te groeien....
              Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

              :alienstoned:AliĆ«n Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


              sigpic

              Comment

              Bezig...