Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hangen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hangen

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb nu al een tijdje een wietplantje staan maar hij groeit wel in de lengte maar niet in de breedte waardoor hij gaat hangen. Ik laat hem nu steunen tegen een stokje maar als ik die weg haal hangt hij echt op de grond. Hij krijgt om de dag water. Staat bij een raam waar veel zon op staat en zit nog in een potje want hij is ongeveer 30cm maar dus zwakjes. Wat kan ik doen??

    #2
    Een waaier erop zetten op standje 10
    Nee even serieus zorgen voor wat wind waardoor de stam dikker word en ik denk dat je plantje is gaan strekken door te weinig licht! Heb je een foto?

    Greetz,

    xslt66x

    Comment


      #3
      Re: Hangen

      Had hetzelfde probleem bij mijn eerste kweekje. Het beste dat je kan doen is het plantje tot net onder de lobblaadjes (eerste blaadjes van je plantje) ingraven. Of voor wat wind zorgen, maar hiermee moet je voorzichtig zijn dat de stam niet knakt!

      Mvg

      Comment


        #4
        Re: Hangen

        Plant buiten zetten in de zon voor het raam blijft hij strekken
        En in graven tot e eerste bladeren

        Foto posten zou helpen
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Hangen

          Ik zet ze buiten onder het afdak, hebben ze wind, warmte en zon. Hoe snel groeit de plant dan in de breedte want hij hangt er nu zielig bij

          Comment


            #6
            Re: Hangen

            ik zou m toch dieper ingraven
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment

            Bezig...
            X