Eerste buitenplantje, autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Didjee
    Retired
    • Jul 2012
    • 2

    #1

    Eerste buitenplantje, autoflower

    Korting op 420shop
    Geachte mede-tuinierders,

    Dit is m'n eerste plantje, een outdoor-mix autoflower, vrij amateuristisch dus maar toch ben ik er trots op.
    Wou gewoon is ff double checke of hij er volgens jullie goed uitziet.

    Hij is nu 2,5 week aan het groeien en ongeveer iets van een 16cm hoog.
    Heb hem pas in de 2de week buiten in de zon kunnen zetten.
    Komt dit goed? Check the pics..

    foto 1.JPGfoto 2.JPGfoto 3.JPGfoto 4.JPG


    Greetz,

    DDJ
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Eerste buitenplantje, autoflower

    tuurlijk
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • Buitenwiet
      Retired
      • Aug 2012
      • 1

      #3
      Re: Eerste buitenplantje, autoflower

      Ziet er goed uit mijn autoflowers staan al 2 weken buiten heb ze vandaag overgepot, de wortels groeien als kool, het plantje laat op zich wachten. Maar deze autoflower ziet er erg gezond uit, zet hem vooral deze week met dit lekkere weer even buiten en zorg dat de grond niet te droog word.

      Comment

      Bezig...