Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat het wel goed met me vrouwtje????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaat het wel goed met me vrouwtje????

    Korting op 420shop
    IMAG0213.jpgIMAG0210.jpgIMAG0213.jpgIMAG0216.jpg
    Vroeg me af of het wel goed gaat met me plantje,.. zie al verschillende foto's op deze forum met mensen die al toppen hebben ,.. heb ze voorzichtig al wat groei gegeven ,.. maar gebeurt nix.....

    #2
    Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

    hoezo groei? voor de bloei?

    Comment


      #3
      Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

      Of er al bloei op treedt bij sommige kwekers is afhankelijk van het soort (autoflowers bloeien eerder) en of je verduistert.
      Een normale wietplant zal buiten nu nog niet in bloei gaan maar pas als de dagen echt gaan korten. je kan dan wel rekenen op oogsten in oktober.
      Dus als je weet wat je precies hebt staan zullen er toepasselijkere antwoorden komen denk ik.
      Groei geef je juist om te laten groeien, daarmee stimuleer je niet de bloei. Als ze in bloei gaan kan je kiezen voor een bloeimiddel.
      Last edited by kinkydj; 30 July 2012, 22:16.

      Comment


        #4
        Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

        ik geef bloei middel B'cuzz BLOEI

        het is een Super Skunk plant

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Comment


          #5
          Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

          Die heb je in autoflower en gewoon. Ik ga er van uit dat jij de normale versie hebt.
          In dat geval moet je nog even geduld hebben en heeft bloei voeding geven naar mijn mening geen zin. Ik gebruik het zelf niet en nogmaals,.. volgens mij geef je dat pas als er ook daadwerkelijk al sprake IS van bloei.
          En dat zie ik nog niet bij je planten.
          Dus gewoon geduld hebben.
          Plant zier er verder normaal volgens mij. Je hebt wel bladeren verwijderd zo te zien. Zou ik niet meer doen. Ze hebben elk blad nodig.
          Last edited by kinkydj; 30 July 2012, 22:16.

          Comment


            #6
            Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

            oke ik dacht verwijder wat bladeren zodat er wat meer zonlicht doorheen komt,.. maar heb voornamelijk de grootste niet zulke beste bladeren er af gehaald...

            Comment


              #7
              Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

              IMG_20120919_164641.jpgUpdate!!!!!!!IMG_20120909_072410.jpgIMG_20120909_072425.jpgIMG_20120909_072436.jpgIMG_20120909_072525.jpg
              Last edited by 2ndhero; 19 September 2012, 20:09.

              Comment


                #8
                Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

                Zijn jou planten geel in plaats van Groen?
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

                  ligt aan me KUT mobiel,... die heeft een zeer slechte cameraCameraZOOM-20120920180554406.jpgCameraZOOM-20120920180749268.jpgCameraZOOM-20120920180815366.jpgCameraZOOM-20120920180917922.jpgCameraZOOM-20120920180948336.jpgCameraZOOM-20120920181013822.jpgCameraZOOM-20120920181040670.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

                    Wtf heb jij een kut in jou camera?
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

                      JA voornamelijk filmpjes met kutjes in de hoofdrol........

                      Comment


                        #12
                        Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

                        Goedemiddag mensen,

                        Kan iemand mij misschien aan de hand van de laatste foto's uitleggen waar deze plant(en) last van hebben ivm verkleuring naar geel toe op de gehele plant en wat de oorzook, oplossing en gevolg hiervan kunnen zijn?

                        Bvd
                        Testo

                        Comment


                          #13
                          Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

                          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                          Wtf heb jij een kut in jou camera?
                          Beter een kut in je camera, dan een camera in je kut. Maar om on-topic te blijven: de bloei is dermate laat ingezet, dat er waarschijnlijk niets of nauwelijks iets rookbaars van overblijft. Dat ligt overigens niet aan jou, maar aan die klote zomer.

                          Comment


                            #14
                            Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

                            bedankt voor de informatie,.. ben er erg blij mee... maar ik bedoel er zitten toppen aan en ik zie kristallisatie van de bloem.

                            Dus lijkt mij THC houdend en dus rookbaarIMG_20120925_174539.jpgIMG_20120925_174545.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: Gaat het wel goed met me vrouwtje????

                              Je zal wel iets rookbaars overhouden, alleen dat zal een wild wietje blijven met weinig cannabidiol (cbd). Niks mis mee overigens, mijn vrouw heeft het liefst enigszins rauwe wiet, terwijl mijn voorkeur uitgaat naar (over)rijpe wiet. Gewoon een "bankhanger" dus.

                              Comment

                              Bezig...
                              X