Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heb getopt.!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Heb getopt.!!!

    Wij zijn hier om dingen te leren en als je het verkeerd word bijgebracht...
    Heb diezelfde gast die zo topte ook op YouTube gezien, maar had daarvoor op andere filmpjes en foto's gezien hoe het wel moest.


    Ik weet het niet zeker maar ik denk dat die bovenste top het niet heeft overleefd, zelf had ik een paar zijtakken van het onderste deel van een plant in een bak water gezet, het enige wat ze dan doen is overleven (meerdere maanden) maar wel zonder wortels aan te maken.

    Bij toppen haal je het bovenste topje van de plant weg of net daaronder. Post #8 http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...n-kleine-Twist

    De kunst van het steken mislukt mij ook telkens.

    Comment


      #32
      Re: Heb getopt.!!!

      Ziet er goed uit toch ?
      Bij buitenplantjes wil je de toppen niet dicht op elkaar ivm vocht/rot en dat is prima gelukt.
      Het enige wat tegengezeten heeft is het weer.

      Volgende keer misschien een soortje zoeken wat beter geschikt is voor ons klimaat met zo kort mogelijke bloeitijd, that's all.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #33
        Re: Heb getopt.!!!

        laat je niet gek maken door de mede forum gebruikers. Het is je eerste keer en je moet nog het een en andere leren. Je leert door te doen en dat heb je in ieder geval gedaan! Leuke plantjes en laat het je smaken! cheers

        Comment

        Bezig...
        X