a little help plz, verpotten of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • PAIN
    Special member
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 238

    #1

    a little help plz, verpotten of niet?

    Korting op 420shop
    hallo ieder1

    ik heb zo'n 2 a 3 weken geleden een plantje gekregen van een vriend alles ging goed tot ik zag dat ik gele bladeren begon te krijgen en paarse stelen,
    hij heeft ze in een pot van maar 10l gepot ik heb de indruk dat ze niet meer genoeg groeit door het feit van een te kleine pot.( wortels beginnen vanonder uit te komen)
    mijn vraag is kan ik ze nog gaan verpotten ze is nu ongeveer 45cm hoog.
    zo ja hoe kan ik ze het beste gaan verpotten en is tomatenvoeding goed genoeg ?
    btw dit is m'n eerste plant
  • TheWolf
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 189

    #2
    Re: a little help plz

    Hallo,

    Heb zelf ook zo'n plant gehad, blaadjes werden geel en kregen ook paarse stelen.
    Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

    Hier staat alles wat de oorzaken zouden kunnen zijn.


    Grtz

    Comment

    • PAIN
      Special member
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2012
      • 238

      #3
      Re: a little help plz

      had ik juist gelezen maar ik ben aan het twijfelen om die nog te verpotten of niet

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      plantje 003.jpgplantje 001.jpgplantje 002.jpg deze foto's zijn vorige week genomen

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: a little help plz

        Pot is groot genoeg.
        Ze heeft alleen dorst, dat veroorzaakt de dichtgevouwen blaadjes in de zon, en ze heeft honger, dat veroorzaakt het gele blad waarschijnlijk.
        Voor Cannabisplanten is Cannabisvoeding het meest geschikt, bel die vriend even op, dat-ie een flesje voeding langsbrengt
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • PAIN
          Special member
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2012
          • 238

          #5
          Re: a little help plz

          ik had een fles van 2l gekregen maar die is ondertussen al op mag ik dan nog gaan veranderen van voedingsmerk of niet ?

          Comment

          • PAIN
            Special member
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2012
            • 238

            #6
            Re: a little help plz

            btw klein vraagsje, weet iemand waar men plagron voeding verkoopt in belgiƫ ?

            alvast bedankt voor de responds people

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: a little help plz

              Als je hier op het forum even kijkt bij growshops, staan er ook wat Belgisch growshops tussen.

              Je hebt er al twee liter voeding doorheen gejaagd ? ?
              Is dat dan niet wat veel ?

              nb.
              Een grotere pot is natuurlijk altijd beter, als je er goeie grond in gooit.
              Een mooie witte 65L cementkuip zou ik niemand afraden.
              Last edited by QnQ; 5 August 2012, 12:39.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • PAIN
                Special member
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2012
                • 238

                #8
                Re: a little help plz

                nee nee die 2l voeding was al verdund met water

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                dus zou ik ze beter wel gaan verpotten want ik zie de wortels langs de onderste gaten van de pot uitkomen

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: a little help plz

                  Oooooh, ghehe..
                  Vaak gaat er maar een paar ml voeding in een liter water, dus je kunt best nog wat extra vragen, de kosten zijn het niet, tja, of zelf kopen he
                  Dat die wortels eruit komen is geen ramp, dat is al heel snel bij cannabis.
                  Het voordeel van een flinke berg nieuwe grond is dat er weer extra voeding in zit, dus ben je alvast weer een paar weekjes verder.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • PAIN
                    Special member
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2012
                    • 238

                    #10
                    Re: a little help plz

                    QnQ u bent alvast bedankt voor uw info , ik zal die morgen verpotten en wat voeding kopen samen met wat bloeimiddel voor later
                    en btw uw kweekkelder QnQ chapeau zoals wij zeggen echt waar wauw !!

                    Comment

                    Bezig...