Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenplant stekken voor binnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buitenplant stekken voor binnen

    Korting op 420shop
    Hoi ik heb buiten 2 bubblegum staan om wat te experimenteren enzo. een in pot en de de andere in volle grond. nadeel van die in de volle grond is dat zij te weinig lichturen krijgt dus dat word niks.
    de ander gaat daarintegen goed ze is ongeveer 2 maanden oud en 70 cm hoog. nu vroeg ik me af of ik deze zou kunnen stekken en de stekjes kan gebruiken voor binnenkweek.
    kan het stekje dan nog dezelfde kwaliteit bieden als stekken van binnenplanten? als dit het geval is zou ik graag zelf stekken willen maken. en anders moet ik met zaden werken.

    alle tips zijn welkom, ook weet ik nog niet waar ik dan precies de stek zou moeten afknippen
    ik heb haar trouwens ook 2 keer getopt

    IMG_0073.JPGIMG_0074.JPG

    #2
    Re: buitenplant stekken voor binnen

    die te weinig lichturen krijgt kan wel eens eerder in bloei gaan misschien geen ramp ?!?
    en ja je kan stekken van een buitenplant binnen kweken kijk even in het topic :stekken
    24u licht geven liefst zo blauw mogelijk en stekken poeder/gel gebruiken en kweken maar
    van die bomen kan je beste stekken nemen ; mooie planten !

    ps ik zou die dode bladeren niet in de pot laten liggen is alleen maar uitnodigend voor ongedierte !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #3
      Re: buitenplant stekken voor binnen

      oja is misschien wel leuk om te zien of die dan ook eerder in de bloei schiet.
      ik ga eens kijken of ik haar kan stekken en nog in leven kan houden. ik heb 6 stekjes nodig, ik heb ook zaai en stekgrond alleen geen wortelstimulator.
      die dode bladeren had ik er net af geplukt, dus die zijn nu weg
      tnx voor info

      Comment

      Bezig...
      X