Fimmen mis gegaan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sonnema
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 107

    #1

    Fimmen mis gegaan?

    Korting op 420shop
    Heb een tijdje geleden mn Nothern Light gefimt. Maar volgensmij is dit niet helemaal goed gegaan?
    Foto voor de duidelijkheid.
    IMAG0250.jpg
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Fimmen mis gegaan?

    Wat heb je gedaan je plant een Toepet gegeven?
    God was never on your side..

    Comment

    • sonnema
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 107

      #3
      Re: Fimmen mis gegaan?

      i dont knoooow

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Fimmen mis gegaan?

        Een FIM is toch iets dat mis gaat ?
        Ik zie niet zoveel op de foto, alleen wat gekortwiekt blad.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Bubba J
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 2376

          #5
          Re: Fimmen mis gegaan?

          Perongeluk verkeerd getopte plant waar 3 en meer toppen uitkomen is fimmen hier lijkt het dat je ind net iets te weinig hebt afgenepen
          volgende keer beter ?
          sigpic

          Comment

          • fl13r3flu1t3r
            Banned
            • Aug 2010
            • 3100

            #6
            Re: Fimmen mis gegaan?

            Net te weinig weggeknipt idd, dieper jonguh!

            Comment

            • sonnema
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 107

              #7
              Re: Fimmen mis gegaan?

              oke, bedankt voor de reacties, heb hem gister al wat verder afgeknepen, hopen dat die nu wel goed gaat!

              Comment

              • JohnnyHaze
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2012
                • 912

                #8
                Re: Fimmen mis gegaan?

                had ik laatst ook , dat word dus weer wachten om te zien of het is gelukt

                Comment

                • Ventje
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 960

                  #9
                  Re: Fimmen mis gegaan?

                  Fuck i mist = Fim

                  Fimme kan niet fout gaan want dat is een fout anzig in de vorm van toppen

                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment

                  • sonnema
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 107

                    #10
                    Re: Fimmen mis gegaan?

                    Ok heb ze dus opnieuw gefimt, en de topjes worden een beetje zwart/donker zoals je op de foto kan zien.
                    Denken julie aan hand van de foto's dat die nu goed gefimt is ?
                    Oh en nog een vraagje als julie zo vriendelijk willen zijn. Ik heb een paar week terug mn andere plant gesupercropped en der zit maar geen vooruitgang in, hoelang duurt het voordat er een nieuwe tak uitkomt ?

                    IMAG0236.jpgIMAG0255.jpgIMAG0256.jpg

                    Comment

                    • Ventje
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 960

                      #11
                      Re: Fimmen mis gegaan?

                      Hoe weet jij of je gesupercropped hebt ?

                      Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment

                      • fl13r3flu1t3r
                        Banned
                        • Aug 2010
                        • 3100

                        #12
                        Re: Fimmen mis gegaan?

                        Das geen supercrop, das je reinste verminking..

                        Comment

                        • sonnema
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2009
                          • 107

                          #13
                          Re: Fimmen mis gegaan?

                          Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r
                          Das geen supercrop, das je reinste verminking..
                          Wat, heb ik het verkeerd gedaan? Heb gewoon de tak geknakt.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ventje
                          Hoe weet jij of je gesupercropped hebt ?

                          Ajo
                          Ventje
                          Omdat ik de tak geknakt heb, dat is toch supercroppen?

                          Comment

                          Bezig...