Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten wiet kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: buiten wiet kweken

    hey qnq niet zo bekrompen doen met de schoonmaak...... je kent me helemaal niet. btw hoeft ook niet.
    Ik heb genoeg info van de forums en wat er allemaal geschreven staat in de topics....
    En ik zal een verslag doen van de oogst.... kijken wie er dan nog zo bekrompen doet met de schoonmaak.
    Wie weet kan ik jullie tegen die tijd tips geven hahahahaha

    Comment


      #17
      Re: buiten wiet kweken

      Tis een forum dus vragen staat vrij .
      En mochten mensen vinden dat jij stomme vragen stel dan snap ik niet waarom ze dan antwoord gaan geven.
      we zijn hier allemaal als leeks begonnen in begin stelde we allemaal domme vragen erger nog ken vette kwekers en die doen nog steeds DOM

      Vuilnis zal ik geen slim idee omdat je dan kans hebt op schimmel en rot en zonder verduisteren gaat je plant ook in bloei alleen wacht je dan gewoon wat langer.

      Hoop dat je Nog VEEEEEl vragen gaat stellen
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: buiten wiet kweken

        Hallo Belladonna,
        Dank je voor je reactie. Die vuilniszak geen goed idee... oke maar ik ben er al bijna 2 weken geleden mee begonnen.... Kan ik dat dan zomaar stoppen? De vuilniszak zat trouwens niet helemaal gesloten. Onderkant was gewoon open vanwege de lucht die dan toch kan verspreiden en het vocht kan afdrijven?
        Wat zal ik dan gaan doen.
        Of heb je nog andere tips voor de versnelling van de bloei.

        Comment


          #19
          Re: buiten wiet kweken

          Ondanks dat alles al behandeld is, blijven er toch vragen komen (vaak met hetzelfde antwoord). Het is maar net hoe je je vraag stelt.

          En soms is iemand er nog onzeker van, dan moet het toch kunnen als een vraag voor een zoveelste maal wordt gesteld?

          Comment


            #20
            Re: buiten wiet kweken

            hoii als je dan niet anders kunt dan met vuilniszakkken zou k tog de zakken er als het donker is alweer afhalen.

            Comment


              #21
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: buiten wiet kweken

                Je plant gaat alleen in bloei als het pik donker is een vuilnis zak die onder open is daar komt licht door naar binnen dus niet pik donker.
                je kan er gewoon mee stoppen hoor als je dat wil .
                Planten gaan alleen in bloei als er geen licht bij kan , je kan er gewoon mee stoppen hoor.
                Het duurt nu niet meer zo lang en dan zal je plant vanzelf in bloei gaan

                Maak eens een foto van jou plant dan kunnen wij mee kijken

                Groetjes belladonna
                Last edited by belladonna; 14 August 2012, 09:36.
                God was never on your side..

                Comment


                  #23
                  Re: buiten wiet kweken

                  hey hallo allemaal.
                  Ik ga het zo doen..... om 19.00 uur de zak erop en rond 21.30 uur de zak eraf. Dan zal het misschien toch nog goed komen. Ik zal verslag blijven doen over de groei. Ik ben er inmiddels achter dat het een jack herrer is.. Ook hebben ze me geadviseerd om mest korrels te kopen die je ook gebruikt bij de groei van fruit zoals aardbeien? Weet iemand of dat goed is voor de plant of kan ik haar beter zonder voeding laten groeien.
                  Alvast bedankt voor de tips..

                  Comment

                  Bezig...
                  X