nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fastbudnr2
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2012
    • 45

    #1

    nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

    Korting op 420shop
    heb nu al 4 maand een plant buiten maar hij of zij wil maar niet bloeien (nog steeds te lang licht )

    P8090329.jpg
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

    Yup daar hebben we allemaal las van
    God was never on your side..

    Comment

    • Skitzo
      Retired
      • Aug 2012
      • 13

      #3
      Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

      het zou jammer zijn, plant ziet er namelijk wel mooi uit!

      Comment

      • jabbawackeez
        Senior Stoner
        Member
        • Jul 2012
        • 26

        #4
        Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

        mooi plantje met een mooie dikke stam
        Het zal nog een tijdje duren denk ik, als het in Belgiƫ is althans, want hier begint vanaf gisteren pas het 'mooie' weer met veel uren zon..
        Hopelijk wordt het een mooie bloei voor een leuke oogst!
        Laat ons wat weten

        grts JabbawackeeZ

        Comment

        • fastbudnr2
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2012
          • 45

          #5
          Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

          ik ben zelf ook erg benieuwd want hij is al aardig groot geworden, heb hem voeding gegeven met een ec van 2.0 en een week ook nog pk 13 14 mee gegeven om te kijken wat dat doet.
          de effecten waren binnen een week goed zichtbaar hij ging meer kleine vertakkingen maken (en ja ik weet dat het voor de bloei is maar toch )
          nu maar hopen op het beste

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

            Je kunt een stekje pakken en binnen, in een bekertje water, op 12/12 onder een spaarlampje zetten.
            Dan weet je met een dag of 10 wat het is.
            (Had je ook kunnen doen na 1 maand

            nb. PK13/14 is inderdaad niet goed tijdens de groei.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

              Maak is een paar foto van dichtbij.
              En zo lang je geen ballen ziet is 1 ding zeker het is Geen man dus dat klink toch goed
              God was never on your side..

              Comment

              • fastbudnr2
                Senior Stoner
                Member
                • Jun 2012
                • 45

                #8
                Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

                hier nog even wat foto`s en heb haar nu iets meer gegeven ze staat nu in een 65 liter ipv 20
                buiten.jpgbuiten1.jpgP8180359.jpgP8180360.jpgP8180361.jpg

                Dit is nog een autoflower fastbudnr2 van nu 2.5 weken na ontkiemen en bewateren vanaf onder gaat erg goed!
                P8180362.jpg

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

                  Op foto 5 zie ik toch calyxen met bruine haartjes eruit of is dat wat anders ?

                  Man of vrouw
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

                    Zolang je geen duidelijke close-ups neemt kun je er simpelweg niks van maken....(je zult met zoiets als de bijgevoegde thumbnail moeten komen.)
                    Attached Files

                    Comment

                    • fastbudnr2
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jun 2012
                      • 45

                      #11
                      Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

                      CIMG1883.jpgCIMG1884.jpgCIMG1885.jpg deze zijn van een vriend van mij, de andere struik zullen we morgen fotograferen, ook nog niet echt duidelijk voor ons als leek(sweet black angel zaadje, ongedefinieerd)

                      Comment

                      • sonnema
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2009
                        • 107

                        #12
                        Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

                        ja nog niet echt duidelijk, gewoon geduld en je zal het makkelijk zien
                        Waarom heb je niet gewoon vrouwelijke zaadjes gekocht ? had je deze stress niet gehad

                        Comment

                        • fastbudnr2
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jun 2012
                          • 45

                          #13
                          Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

                          krijgertjes van de smartshop, we hebben er nu wel een hobby bij afwachten dan maar, dankjewel!

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #14
                            Re: nog steeds geen duidelijkheid man of vrouw

                            Ik zeg tis een Vrouw zie pistels in de oksel en nergens een bal te zien als het man was geweest had je al ballen gezien

                            Dus gefeliciteerd
                            God was never on your side..

                            Comment

                            Bezig...