oogsten of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • joellep
    Retired
    • Aug 2012
    • 3

    #1

    oogsten of niet?

    Korting op 420shop
    Heey,

    mijn planten staan nu 9 weken en toppen zien er uit alsof ze klaar zijn. Nu worden me bladeren heel erg slap en geel, maar als ik via de loop30X kijk zie ik nog meer lazige en milky trichomen ipv amber.

    Kan het kwaad als me bladeren er zo uitzien of zeggen jullie oogsten?
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #2
    Re: oogsten of niet?

    ik zou ze oogsten.. niet laten verrotten.. misschien kleuren ze nog wat bij als ze onderste boven hangen te drogen... en zo heb je een lekker high wietje toch maar ik zie het niet, dus kan het je zo niet zeggen. wacht maar even op ander commentaar
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #3
      Re: oogsten of niet?

      Foto?
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • Cannabal Lector
        Special member
        Lucky Member
        • May 2011
        • 758

        #4
        Re: oogsten of niet?

        KAN GEEN KWAAD ZOU ZE NOG EFF LEKKER LATEN UITBLOEIEN....
        WEET NIET OF ZE BUITEN STAAN....
        ER KOMT WEER ZON AAN DEZE DAGEN

        Vooruitzichten
        Vrij warm zomerweer met regelmatig zon, maar ook een toenemende kans op enkele regen- en onweersbuien. Vanaf donderdag weer lagere temperaturen met een aanhoudende buienkans.
        Zonneschijn (%) 90 50 50 30 40 50
        Neerslagkans (%) 10 20 50 50 70 60
        Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0/1 1/6 0/6 0/5 0/2
        Minimumtemperatuur (°C) 13 14 15/16 14/16 15/18 13/15
        Middagtemperatuur (°C) 23/24 23/24 22/24 23/26 21/22 21/22
        Windrichting O ZO ZO ZO ZW ZW
        Windkracht (bft) 3 3 3 3 3 3
        Uitgifte: 11/08/2012 18.24 uur LT
        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

        :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


        sigpic

        Comment

        • nicolaj
          Retired
          • Jul 2010
          • 16

          #5
          Re: oogsten of niet?

          Als het probleem valt op te lossen zou ik nog even wachten tot je toppen echt klaar zijn.
          Je zegt dat je bladeren slap zijn, als ik dat hoor moet ik meteen aan een stikstof tekort denken.
          Wat het gele betreft, deze kleur kan veel betekenen en is het dus handig om een foto te posten zodat een betere diagnose mogelijk is.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: oogsten of niet?

            Zou zeggen plaats is een foto dan kunnen we pas echt een mening geven .

            Gr Bella
            God was never on your side..

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: oogsten of niet?



              this_thread_is_worthless_without_pics.gif
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...