Probleempje in Noord Afrika
Collapse
X
-
Ik zou niks liever willen, alleen ben ik bang voor de douane je zult begrijpen dat er hier hoge straffen op dit soort zaken staan.
Dus moet ik daar heel voorzichtig mee zijn, er mag en kan ook niks rechtstreeks aanhuis bezorgt worden van uit het buitenland.
(Zaken worden pas na grondige controlle door de douane vrij gegeven)Comment
-
Re: Probleempje in Noord Afrika
Wow.. Streng idd, ermm kijk of je eigen potgrond kan maken met zand etc? Heb er geen verstand van, maar google even misschien vind je iets
En een plant hoeft geen voeding te krijgen hoor, mijn planten krijgen ook geen voeding...
Succes
Comment
-
Ja niet misselijke he vriend,en daar dacht ik dus ook aan mixen met zand en of zwarte aarde als ik dat kan vinden. De mensen zijn hier ook anders heel erg nieuwsgierig en vertellen alles door. Heel anders dan in Nederland dus zelfs vragen moet je hier heel erg mee uitkijken.
En wat zei over voeding ging ik ook van uit,denk wel dat het laten merken als ze meer nodig hebben.
Bedankt voor je tips!Comment
-
Ja zeker.
Het is het zelfde met de donker periode buiten kan je de maan ook niet uitzetten daar wend zij aan , anders zou elke buitenplant gaan stressen.
Het is net wat de plant gewend is.
Let op hoor die zeggen dat je hem uit de zon moet halen zijn jaloers
Word een topper als je je water in de gaten houd.
Ik heb een jaar of 10 geleden diversen wat grotere hokken gehad, en begonnen met voeden na 5 dagen groei al 1,6ec voeding en eindigde meestal rond de 2,8ec.
Ook dan krijg je dorre puntjes maar wij lieten dat gaan en ging altijd goed (mega chemie bud voor de export.
maar dat waren andere tijden wat ik niet mis.
Succes
Verstuurd van mijn GT-S5830 met TapatalkLast edited by Gio5000; 14 August 2012, 23:03.Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

Comment
-
Dank je wel en jij natuurlijk ook,ik zal jullie up to date houden met foto's
Ja eigenlijk wel, de mensen zijn erg gastvrij wel erg wennen aan de plaatselijke gewoontes en het verkeer OMG!
Maar het bevalt me tot dus ver prima,lekker groot huis en heerlijk weer,dus denk dat ik hier nog wel even zit
Last edited by Amateur81; 15 August 2012, 00:18.Comment
-
Ja daar zit wel wat in ,haha jaloers dat zou wat zijn.Ja zeker.
Het is het zelfde met de donker periode buiten kan je de maan ook niet uitzetten daar wend zij aan , anders zou elke buitenplant gaan stressen.
Het is net wat de plant gewend is.
Let op hoor die zeggen dat je hem uit de zon moet halen zijn jaloers
Word een topper als je je water in de gaten houd.
Ik heb een jaar of 10 geleden diversen wat grotere hokken gehad, en begonnen met voeden na 5 dagen groei al 1,6ec voeding en eindigde meestal rond de 2,8ec.
Ook dan krijg je dorre puntjes maar wij lieten dat gaan en ging altijd goed (mega chemie bud voor de export.
maar dat waren andere tijden wat ik niet mis.
Succes
Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
Oke dan hoop ik dat dit ook goed komt,ik laat ze lekker staan.
En met water in de gaten houden bedoel je, veel water geven of oppassen met te veel water ?
Bedankt voor je advies en ook succes!Comment
-
Haha ik denk dat hajs al meer dan genoeg zegt,blijf er bewust vaag over je weet maar nooit wie er mee leest.
Nee absoluut niet alleen bijna geen middelklasser,dus mensen met heel weinig en mensen met heeeel veel.
(Noem het niet echte armoede omdat je met heel weinig hier ook rond kan komen)
Nee gelukkig niks van dat,het het een is land wat volop in ontwikkeling is politiek gezien maar ook economisch. En daar pluk ik de vruchten van :pComment
-
Re: Probleempje in Noord Afrika
Als je van plan bent een kweekverslag bij te gaan houden, dan lijkt me dat erg leuk! Graag wel in de goede sectie dan (dus niet in dit topic maar gewoon een nieuw topic in de sectie 'buitenkweek kweekverslagen).
Landen in Noord-Afrika kennen voor mn gevoel veel meer Westerse invloeden t.o.v. landen in bijvoorbeeld Zuid-Afrika. Met de hasj tip weet ik al waar dit plantje ergens groeit haha. Dat land staat tevens op mn lijstje van landen waar ik binnen een aantal jaar nog een keer op vakantie heen wil!
Succes verder met je planje![B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment
-
Iemand enige idee hoe dit komt, en te verhelpen valt?

Bvd Amateur81Attached FilesComment





Comment