Eerste buitenkweek; male or female ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Unseen
    Zaadje
    • Apr 2012
    • 3

    #1

    Eerste buitenkweek; male or female ?

    Korting op 420shop
    Beste medegrowers,
    ik ben net begonnen met eigen plantjes te kweken en zit bijgevolg met nog veel vragen, maar laat ik beginnen met deze: male of zaadzakjes ?
    Dit hier is een HQS South African Durban Poison x skunk
    IMG_0213[1].jpg

    IMG_0216[1].jpg

    Ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn, anders trek ik morgen andere met een beter toestel
    grtz
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Eerste buitenkweek; male or female ?

    Man.

    Suc6

    Comment

    • Unseen
      Zaadje
      • Apr 2012
      • 3

      #3
      Re: Eerste buitenkweek; male or female ?

      aargh, ik zal hem dan maar omleggen
      De enige soort waar ik geen geen gefeminiseerd zaad heb van gekocht heh
      Ik had nochthans de indruk dat er eerst gewoon sprietjes stonden en op een heel snelle tijd bolletjes zijn gekomen....
      Bedankt voor de hulp
      grtz

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Eerste buitenkweek; male or female ?

        Duidelijk, helaas.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...