Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

al met bloeivoeding beginnen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    al met bloeivoeding beginnen?

    Korting op 420shop
    hallo medekwekers en kwekeressen,
    ik ben deze zomer met mijn 2de buitenkweekje begonnen, na veel opgestoken te hebben van vorige kweek( die niet om over naar huis te schrijven was.. ) ben ik dit maal begonnen met 2x northern light en 1x super silver haze.
    Ze doen het vrij goed, nu heb ik online de canna terra flores, boost accelerator en pk13/14 gekocht en vroeg me af of het reeds tijd is om het kweekschema aan te vangen? of wacht ik beter nog eve...
    ik heb ook precies gemerkt dat sommige bladeren nogal gelig worden en heb na opzoekingswerk te weten gekomen dat dit te wijten is aan stikstof-tekort.. waar kan ik eigenlijk best stikstof uithalen om dit aan mijn planten te geven, want de bloeivoeding bevat hoofdzakelijk kalium en fosfor, maar niet of weinig stikstof.
    hieronder een paar foto's van mijn schoonheden

    alle commentaar is welkom!
    high greetings
    Merry spliffmasP1030447.jpgP1030448.jpgP1030449.jpgP1030450.jpgP1030451.jpgP1030452.jpg


    ps: de eerste 2 foto's zijn van de SSH en de rest zijn de 2 NL's

    #2
    Re: al met bloeivoeding beginnen?

    niks stikstof tekort, als je plant in bloei gaat stoot ze oude bladeren af ,alle voeding gaat nu naar de toppen
    zie aan je foto's dat je plant bezig is met grotere knoppen zodra je de eerste meeldraden komen mag je beginnen met bloei voeding

    Comment


      #3
      Re: al met bloeivoeding beginnen?

      Mooie planten zie geen tekorten dus waarom zou je die planten gaan voeden?
      er zijn altijd wel wat bladeren die geel worden zo verwerk een plant zijn aval stoffen gewoon zo lekker laten in het zonneke komt alles goed
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: al met bloeivoeding beginnen?

        ik dacht van in de bloeiperiode toch wat voeding toe te dienen, om mn opbrengst nog wat voller en groter te krijgen, dan mijn fiasco van vorig jaar
        ik zou ze een combinatie van canna terra flores en boost accelerator geven, maar mss best opt gemakje opbouwen, vermoed ik, om ze niet te overvoeden
        nu maar duimen op een droge warme nazomer...

        Comment


          #5
          Re: al met bloeivoeding beginnen?

          Ze doet nog niks met bloeivoeding, er zijn nog geen toppen.
          Die voeding blijft in je aarde zitten en bouwt langzaam op, tot het teveel wordt voor je plantje.
          Geduld, wachten tot je overal topjes ziet.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X