nu nog starten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dett3r

    #1

    nu nog starten?

    Korting op 420shop
    ik vraag me af als ik nu nog kan starten met een plantje (autoflower?)
    Had niet gedacht mijn voorraad zo rap op te doen ^^
  • b0riis
    Banned
    • Jul 2011
    • 1280

    #2
    Re: nu nog starten?

    Gewoon doen

    Comment

    • dett3r

      #3
      Re: nu nog starten?

      weet je een goede site die snel levert?
      Of ervaring met zaadjes in Ijzendijke Growshop alien?

      Comment

      • b0riis
        Banned
        • Jul 2011
        • 1280

        #4
        Re: nu nog starten?

        Nee niet echt

        Je kan even bij growshop alien langs gaan?

        Ik bestel altijd bij dutch-headshop daar duurt het tussen 1 dag en 3 dagen

        Comment

        • dett3r

          #5
          Re: nu nog starten?

          hmmm ik zal eens kijken op die site
          Want om naar ijzendijk te rijden is wel nog een eindje^^

          Comment

          • b0riis
            Banned
            • Jul 2011
            • 1280

            #6
            Re: nu nog starten?

            Ja dat wel maar je kan wel rekenen op een bakje koffie haha

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            En nog een + punt, je kan gelijk vandaag beginnen met ontkiemen

            Comment

            • dett3r

              #7
              Re: nu nog starten?

              jup, en geen verzendkosten.
              Gohjaa misschien morgen eens een kijkje nemen.
              Vandaag niet open denk ik -_-

              Comment

              • b0riis
                Banned
                • Jul 2011
                • 1280

                #8
                Re: nu nog starten?

                Vraag het hem zou ik zeggen

                Comment

                • dett3r

                  #9
                  Re: nu nog starten?

                  haha die zit wel lekker

                  Comment

                  • fl13r3flu1t3r
                    Banned
                    • Aug 2010
                    • 3100

                    #10
                    Re: nu nog starten?

                    Alien is snelle zendert, binnen 2 dagen binnen meestal.

                    Al t goeie komt uit zeeland..

                    Comment

                    • dett3r

                      #11
                      Re: nu nog starten?

                      Ken je een goed en makkelijk/snel groeiend Autoflowertje?

                      Comment

                      • fl13r3flu1t3r
                        Banned
                        • Aug 2010
                        • 3100

                        #12
                        Re: nu nog starten?

                        Fastbud autoflowert??

                        Comment

                        • dett3r

                          #13
                          Re: nu nog starten?

                          lekker van smaak?

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #14
                            Re: nu nog starten?

                            Gewoon bij alien bestellen Natuurlijkkkkkk
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #15
                              Re: nu nog starten?

                              Dan mag je er toch wel 20 zetten als je wat voorraad wil.
                              Oogsttijd wordt wel ergens ver in november he..
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...