Vraag ivm straatverlichting

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CoreHDZ
    Stoner
    Member
    • Jul 2012
    • 24

    #1

    Vraag ivm straatverlichting

    Korting op 420shop
    Hey

    Ik vroeg mij af of straatverlichting er eventueel voor kan zorgen dat een plant niet tot bloei zou overgaan?
    Er staat namelijk een verlichtingspaal op 6 meter van mijn plant maar die schijnt wel naar de andere richting uit. Het is trouwens oranje licht.
    Het is niet dat de plant echt klaar staat, maar donker is het zeker ook niet..

    Mvg
  • sonnema
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 107

    #2
    Re: Vraag ivm straatverlichting

    Zijn er indicaties dat je plant aan het stressen is ?

    Comment

    • fl13r3flu1t3r
      Banned
      • Aug 2010
      • 3100

      #3
      Re: Vraag ivm straatverlichting

      Lantaarnlicht kan je bloei verstieren idd.
      Beste ff luchtbuks pakken en kapotschieten, tegen de tijd dat ze m komen
      repareren bende afgebloeid..

      Suc6 en Smookise

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Vraag ivm straatverlichting

        Yep, dat kan de bloei flink rekken.
        Effe regelen.

        Lantaarnpaal_004_1029914b.jpg
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • CoreHDZ
          Stoner
          Member
          • Jul 2012
          • 24

          #5
          Re: Vraag ivm straatverlichting

          Hehe
          Denk niet dat ie aan het stressen is, wel een paar rare vertakkingen gemaakt, al van in het begin.
          De plant is wel van een zaadje die ik gevonden heb, maar denk wel dat het vrouwelijk is want begin ondertussen hier en daar witte kleine haartjes te zien!

          Mijn jack herrer daarentegen laat nog niks van bloei merken, en die staat nochtans meer uit het straatlicht..

          Comment

          • CoreHDZ
            Stoner
            Member
            • Jul 2012
            • 24

            #6
            Re: Vraag ivm straatverlichting

            Zou er nu normaal al meer bloei te zien moeten zijn op die witte haartjes na?

            Comment

            • mister frank
              Retired
              • Nov 2009
              • 785

              #7
              Re: Vraag ivm straatverlichting

              normaal beginnen ze nu pas ongeveer, dus wil zeggen dat je plantje al niet achterstaan ondanks de straatverlichting

              Comment

              • Andrea
                Retired
                • Aug 2012
                • 13

                #8
                Re: Vraag ivm straatverlichting

                Mijn plantjes hadden ook straatlicht, dekzeil erover gedaan.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: Vraag ivm straatverlichting

                  Mijn planten hebben elk jaar last van straat licht namelijk van mijn eigen buiten lantaarn.
                  En al mijn planten komen elke jaar in bloei.
                  Als een plant op groei met dat licht dan weet die plant niet beter ik zie zelf dat mijn plant elke avond gaat slapen en al zijn bladeren
                  gaat laten hangen.
                  Planten gaan verduisteren met zwarte plastiek sjit zal je planten helpen schimmel te kweken enz
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • CoreHDZ
                    Stoner
                    Member
                    • Jul 2012
                    • 24

                    #10
                    Re: Vraag ivm straatverlichting

                    Alright bedankt! Merk ook dat 's avonds de bladeren gaan hangen inderdaad.
                    Ben tevreden, ging ze anders iedere avond moeten versleuren naar het tuinhuis..

                    Comment

                    Bezig...