ziet men plantje er nromaal uit ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • robbe1510
    Retired
    • Aug 2012
    • 15

    #1

    ziet men plantje er nromaal uit ?

    Korting op 420shop
    hey

    ik heb in spanje zaadjes gekocht, 'wombat' genaamd. Dat is iets van critical met haze :p
    Het is blijkbaar makkelijk om buiten te laten groeien, dus potgrond gekocht, zaadje ontkiemt en buiten lekker in de zon gezet.. het is al 10cm hoog nu, maar de blaadjes zijn niet zoals alle blaadjes die ik zie op het forum. Het is even hoog, maar de blaadjes niet :s ze blijven klein :s ze zijn nog maar een week oud natuurlijk, maar is het normaal dat de blaadjes klein zijn tegenover de lengte van het plantje ? snel antwoord graag!
  • Ventje
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 960

    #2
    Re: ziet men plantje er nromaal uit ?

    Nee dat gaat niet goed , te weinig licht


    Ajo
    Ventje
    PS snel genoeg ? meschien is het handig als je een foto plaats dan krijg je serieus antwoord
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment

    • robbe1510
      Retired
      • Aug 2012
      • 15

      #3
      Re: ziet men plantje er nromaal uit ?

      shit eh :p zal morgen foto gaan nemen en posten.. het staat nochtans de hele dag in de zon D:

      Comment

      • mildred
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2012
        • 766

        #4
        Re: ziet men plantje er nromaal uit ?

        gewoon even afwachten..

        Comment

        • robbe1510
          Retired
          • Aug 2012
          • 15

          #5
          Re: ziet men plantje er nromaal uit ?

          het ziet er voor de rest gezond uit, hangt niet scheef ofzo..

          Comment

          Bezig...