Beginnende kweker met een vraag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DwarfWiet
    Retired
    • Aug 2012
    • 11

    #1

    Beginnende kweker met een vraag

    Korting op 420shop
    Ik heb gehoord dat als je je plantje teveel verplaatst, dat hij dan... stress krijgt? Ik ben dus van plan hem van buiten naar binnen te sjouwen (omdat mijn arme moeder te bang is voor brand als ik lampen gebruik ) en als het weer mooi weer is naar buiten. Zou dat kunnen gebeuren?
  • sonnema
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 107

    #2
    Re: Beginnende kweker met een vraag

    Der zijn genoeg mensen die het doen.

    Comment

    • DwarfWiet
      Retired
      • Aug 2012
      • 11

      #3
      Re: Beginnende kweker met een vraag

      Weet iemand trouwens nog goede aarde en voeding voor wiet?

      Comment

      • mg5
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Feb 2012
        • 395

        #4
        Re: Beginnende kweker met een vraag

        Welke aarde je wilt gebruiken is aan jezelf!

        Je hebt voorbemeste aarde waarmee je een paar weken vooruit kunt,
        maar je hebt natuurlijk ook wat neutraler aarde.

        Ik zelf heb enkel ervaring met plagron light mix en de growmix.
        Bij de growmix hoef je een week of 3 enkel water te geven!!!

        Voeding gebruik ik Bio Nova, lekker makelijk groei en bloei voeding in 1!!

        Comment

        • Vinne
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2012
          • 196

          #5
          Re: Beginnende kweker met een vraag

          ik heb mijn vorige plant ook regelmatig verplaatst, en die had er redelijk weinig last van... en maat van mij is nu ook veel aan het verplaatsen van binnen naar buiten tot trug in de kast en dergelijk. Dus in principe zou dit niet echt voor grote of ernstige problemen kunnen zorgen hoewel het niet wordt aangeraden..
          Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
          Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Beginnende kweker met een vraag

            Je hebt wel meer kans op beestjes in je plant, er kan bijvoorbeeld geen sluipwesp of lieveheersbeestje op landen om beestjes te snoepen als ze net even binnen staan.
            Als je buiten kweekt regelt de natuur het vaak zelf, als je binnen kweekt kan elk beestje een uitbraak betekenen.

            Zakje lightmix kost 6-7 euro bij de shop, dan heb je 40L da's genoeg voor een plant.
            Voeden is idd makkelijker op lightmix; 3-4 weekjes alleen water, beetje groeivoeding, beetje bloeivoeding en voila.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...