Nog steeds geen toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • KarelKuiper
    Retired
    • Apr 2012
    • 3

    #1

    Nog steeds geen toppen

    Korting op 420shop
    Hallo ik heb buiten in volle grond vijf plantjes van pp maar geen enkele heeft zelfs al een begin van toppen. Is dat normaal?
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #2
    Re: Nog steeds geen toppen

    misschien ff een foto'tje en leeftijd erbij
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • max390
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 350

      #3
      Re: Nog steeds geen toppen

      Ik heb precies hetzelfde probleem.

      Comment

      • langenl
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 759

        #4
        Re: Nog steeds geen toppen

        Meeste gaan nu vanuit zichzelf bloeien door de kortere lichturen per dag aug +- 12 uurtjes per dag

        Comment

        • mister frank
          Retired
          • Nov 2009
          • 785

          #5
          Re: Nog steeds geen toppen

          is echt wel normaal, nu begint die ongeveer in de bloei te komen afhankelijk van de soort
          sommige half augustus meschien al andere dan weer begin september dus geen zorgen en na enkele weken bloei
          zullen je topjes vanzelf komen

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Nog steeds geen toppen

            26 Augustus.

            Zon op: 06.43
            Zon onder: 20.40
            Totaal lichturen: bijna 14

            Dus als je geen autoflowers of vroege soort hebt, en als je niet verduisterd hebt, gaan ze inderdaad nu pas aan bloeien "denken".


            zon2012.jpg
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • dicecreamman
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2012
              • 132

              #7
              Re: Nog steeds geen toppen

              mijn pp's zijn wel al aan het bloeien eentje al een dikke week en half en 2 nog maar pas
              welke zaadbank heb je gekozen ? ik ben voor de gold line van spliff seeds gegaan
              heb je mischien wat fototjes ?
              all the true weed smokers got to smoke before they eat

              Comment

              Bezig...