Hallo ik heb buiten in volle grond vijf plantjes van pp maar geen enkele heeft zelfs al een begin van toppen. Is dat normaal?
Nog steeds geen toppen
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Nog steeds geen toppen
misschien ff een foto'tje en leeftijd erbij
-
Re: Nog steeds geen toppen
is echt wel normaal, nu begint die ongeveer in de bloei te komen afhankelijk van de soort
sommige half augustus meschien al andere dan weer begin september dus geen zorgen en na enkele weken bloei
zullen je topjes vanzelf komenComment
-
Re: Nog steeds geen toppen
26 Augustus.
Zon op: 06.43
Zon onder: 20.40
Totaal lichturen: bijna 14
Dus als je geen autoflowers of vroege soort hebt, en als je niet verduisterd hebt, gaan ze inderdaad nu pas aan bloeien "denken".
zon2012.jpgComment
-
Re: Nog steeds geen toppen
mijn pp's zijn wel al aan het bloeien eentje al een dikke week en half en 2 nog maar pas
welke zaadbank heb je gekozen ? ik ben voor de gold line van spliff seeds gegaan
heb je mischien wat fototjes ?all the true weed smokers got to smoke before they eat
Comment





Comment