Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste medeblowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beste medeblowers

    Korting op 420shop
    hallo wil iemand mijn vertellen wat ie van me planten vind en wat ik mischien anders moet doen graag reacties aangezien dit voor mij voor het eerst is blow al 16 jaar maar voor het eerst plantjes

    dr komen al mooie toppjes in een plant is beter dan de andere dan heb ik ook nog een kleine plant dat was een zaadje staat tegen de schutting groeit als een gek weet alleen niet of er iets aan komt aan het plantje

    ik gebruik voeding van premium heb p boost en k boost een dr van is voor de laaste twee weken ik ben echt een beginner heb ook a b c van gold star gebruik nu nog alleen bloei voeding

    graag hoor ik wat jullie evaren onevaren kweekers van mijn plantjes vinden en mischien tips of commentaar voor mij hebben waar ik iets mee zou kunnen wil volgendjaar gewoon gaan zaaien in de tui en hopen dat ik een paar mooie struiken kan hebben maar is maar is zorgen dat ik leuke dikke topen ga krijgen

    al denk ik zelf dat de toppen al veel dikker hadden moeten zijn maar goed een maatje heb ook twee grote planten maar weinig toppen dr in kan je dan nog toppen krijgen hij zegt steeds oktober november dat het dan klaar is we zullen zien mensen reageer alsublieft vriendelijk bedankt hier wat fotos van mijn plantjes

    groetjes m.o.hIMG_3164.jpgIMG_3164.jpgIMG_3194.jpgIMG_3040.jpgIMG_3192.jpg

    #2
    Re: beste medeblowers

    ik zou niet weten wat ik anders zou doen ze zien er prima uit toch ?
    veel succes deze run !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #3
      Re: beste medeblowers

      Staat er erg netjes bij.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: beste medeblowers

        Niks aan doen ziet er zeer goed uit
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: beste medeblowers

          beste moh uw plantjes zien er goed uit hoe lang staat hij zo in bloei dit hangt afvan de soort groetjes
          Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

          Comment


            #6
            Re: beste medeblowers

            iedereen bedankt voor de reacties

            Comment


              #7
              Re: beste medeblowers

              Moh vin toch!
              ziet er goed uit ^^
              sigpic

              Comment

              Bezig...
              X