Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Serre kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Serre kweek

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Dit voorjaar spijtig genoeg wel iets te laat op het seizoen (27-05) heb ik 2 zaadjes ontkiemt 1xsuper lemon haze en 1xAK47,
    jammer genoeg is dit slechts bij 1 zaadje gelukt.

    Het stekje is op de tijd van (27-05) tot nu sterk gegroeid tot een plant van bijna 1.90m.
    Ik heb altijd gehoord dat een serre goed is voor de groei maar niet voor de bloei wegens een te hoge luchtvochtigheid.

    Nu mijn vragen:
    -Moet ik voor de bloei fase kieze voor het belgische buitenklimaat tijdens deze periode van het jaar :s of voor de vochtige serre ?
    Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar de serre, hebben jullie tips om deze droog te houden.

    -Aangezien ik niet weet welk zaadje het niet overleefd heeft ben ik wel benieuwd naar het type/soort plant van bijna 2 meter dat in mijn serre staat.
    Kunnen jullie misschien aan de vertakkingen, bladstructuur en grootte afleiden of het Super Lemon Haze is of AK47 ?

    -Ik ben al wel benieuwd wat de opbrengst zal zijn, kunnen jullie mischien al een gokje doen hvl gram hier van zal afkomen ?

    -Ik heb het bloeimiddel Plagon BOOM BIO gekocht hierop staat te gebruiken tijdens de 2de week van de bloeifase, hvl weken of dagen zou ik dan nog wachten ?

    Alvast bedankt.IMG_0152.jpgIMG_0153.jpgIMG_0154.jpgIMG_0155.jpgIMG_0157.jpgIMG_0158.jpg

    #2
    Re: Serre kweek

    Als je de stam even wrijft tussen duim en wijsvinger, dan ruik je precies hoe de wiet gaat ruiken.
    Ruikt het naar Lemon, dan is het de lemon-haze, is het meer berry-achtig, dan is het de AK47.

    Opbrengst, tussen de 0 en 2000 gram ofzo ? Daar is toch geen antwoord op te geven.
    Als de LV te hoog is in oktober gaat misschien alles wel op aan toprot, ze moeten 10 weken bloeien !
    Bloeivoeding geef je in de bloei, dus je kunt nu nog groeivoeding blijven geven.

    Of ze buiten of binnen moeten, i dunno...het zijn geen goeie buitensoortjes voor ons klimaat he, die AK47 wordt zelfs afgeraden voor buiten.
    Misschien beter in de kas houden, en de ramen open gooien en de verwarming aan als de LV te hoog wordt ?
    Hoe hoog is de LV nu ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Serre kweek

      je serre is groot en hoog zou het zelf binnen houden
      nu blijven ze ook altijd droog zet je ze buiten en komende maanden regen
      of beetje regen (om paar dagen)
      krijg je volgens mij veeeeeeel eerder budrot

      Comment

      Bezig...
      X