Eerste keer buitenkweek, Doe ik 't goed?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TheMonk
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2011
    • 49

    #1

    Eerste keer buitenkweek, Doe ik 't goed?

    Korting op 420shop
    Ik heb mijn White Whidow x Skunk nu vanaf eind april op mijn balkon staan waar ze altijd lekker in de zon hebben gestaan.
    Nu staan ze volgens mij net 2 weken in de bloei en vroeg me af of dit een redelijke eerste keer is:IMG_4745.jpg
    Ik zie nu ook sinds de bloei dat er heel wat gele bladeren bij komen, is dit erg?
    Attached Files
    Last edited by TheMonk; 3 September 2012, 15:46.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Eerste keer buitenkweek, Doe ik 't goed?

    Die staan er gezond bij hoor, maar ze beginnen wel honger te krijgen
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • TheMonk
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2011
      • 49

      #3
      Re: Eerste keer buitenkweek, Doe ik 't goed?

      Bedoel je daarmee dat ik bloeivoeding moet gaan toevoegen?

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Eerste keer buitenkweek, Doe ik 't goed?

        Lijkt me een goed plan om daarmee rustig te beginnen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Silas
          Admin
          Lucky MemberModeratorAdmin
          • Sep 2009
          • 1272

          #5
          Re: Eerste keer buitenkweek, Doe ik 't goed?

          Mooie planten.

          Toch ben je aan de late kant ivm de bloeitijd en het weer.
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          ?
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment

          • GeofSant
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2012
            • 26

            #6
            Re: Eerste keer buitenkweek, Doe ik 't goed?

            Ziet er mooi uit!

            Bloeivoeding zou inderdaad je planten ten goede komen!
            Heb onlangs ook last gehad van veel gele bladeren, maar m'n plant had er gewoon teveel denk ik en heeft ze er dus enkele grote afgestoten, misschien bij jou ook het geval..
            En dat van de late kant ivm de bloei, ik denk dat dit gewoon aan het weer ligt aangezien je ook buiten kweekt, veel van m'n planten zijn ook laat beginnen bloeien. Dus ik zou me hier geen zorgen in maken.

            Cheerio!

            Comment

            • WhiteWidow88
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Mar 2011
              • 376

              #7
              Re: Eerste keer buitenkweek, Doe ik 't goed?

              De mijne zijn nu in de 4de week bloei.
              Mijn grote bladeren zijn ook afgevallen, dit is omdat de plant zijn energie nu steekt in het aanmaken van toppen, geen probleem dus .
              Bloeivoeding is aan te raden, ik gebruik Alga Bloom van Plagron, zeer tevreden mee.

              Mag ik vragen of je plant niet opvalt? Lijkt me nogal publiek te staan Met al die ramen ed
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

              Comment

              • TheMonk
                Senior Stoner
                Member
                • Oct 2011
                • 49

                #8
                Re: Eerste keer buitenkweek, Doe ik 't goed?

                Alleen de buren kunnen er last van krijgen idd, waarschijnlijk durven ze er niet eens iets van te zeggen omdat we al eerder een soort van "ruzie" met ze hebben gehad
                verder is het balkon aan de achterkant van het huis en op 3 hoog, en de rest van de straat is 2 hoog dus verder kan niemand ze zien.
                Nu maar hopen dat het weer een beetje goed blijft tot midden oktober want de bloeitijd is geschat 7 weken.
                Verder heb ik nu Plagron Terra Bloom gekocht want ik heb ook de groeimiddel van hetzelfde merk gebruikt.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Iemand trouwens enig idee hoe het is gekomen dat ik 3 planten van +-180cm heb en 1 plant van +-140cm?

                Comment

                Bezig...