Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heeft er iemand een goede oplossing om mijn planten wat kleiner te krijgen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heeft er iemand een goede oplossing om mijn planten wat kleiner te krijgen?

    Korting op 420shop
    Hallo !!
    het is alweer een tijdje terug dat ik wat gepost heb omdat het erg goed gaat!
    allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de goede hulp die jullie mij geleverd hebben!!!!
    en nu het volgende: 1 van mijn vrouwlijke planten in de volle grond is dus echt veel te groot geworden, heeft er iemand een idee om ze nu te laten stoppen met groeien? ik heb net gehoord dat er rond 24 september 12 uur licht is (bloeien) maar stoppen ze dan ook met groeien ??

    groetjess

    #2
    Meestal groeien ze nog een aantal weken door als ze gaan bloeien, je kan denken aan knakken of buigen? Zo heb ik mijn planten van 2.10 meter ook naar 1.80 gekregen...

    Greetz,

    xslt66x

    Comment


      #3
      Re: Heeft er iemand een goede oplossing om mijn planten wat kleiner te krijgen?

      Ik zie de foto niet.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Heeft er iemand een goede oplossing om mijn planten wat kleiner te krijgen?

        heb je die nodig dan, @QnQ?

        Comment


          #5
          Re: Heeft er iemand een goede oplossing om mijn planten wat kleiner te krijgen?

          Nou..'nodig' is een sterk woord, maar ik zie graag waar ik over praat.
          Heb je het al met een snoeischaar.jpg geprobeerd ?

          Anders gewoon "knakken".
          Pak een tak, knijp met duim en wijsvinger in de stengel op de plek waar je 'm van richting wil veranderen, beetje masseren enzo, om te voorkomen dat de stengel echt KNAKT als je 'm omlegt.
          Hij moet het liefst wel heel blijven, geen open wond maken.
          Daarna kun je 'm plat leggen, of langs een stok schuin opbinden.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X