Een paar vraagjes.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Max211095
    Stoner
    Member
    • Sep 2012
    • 21

    #1

    Een paar vraagjes.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb net mijn eerste plantjes geplant buiten in de open natuur, heb een mooie spot waar ik alleen met mn bootje kan komen. Ze staan goed overdekt met een soort van kasje en vol op de zon, ze groeien ook prima naar mijn idee. Nu vroeg ik mij alleen af, ben ik al te laat? ik heb de zaadjes + - 2/3 weken geleden laten ontkiemen en de plantjes zien er nu ongeveer zo uit:

    IMG_0996.jpgIMG_0994.jpg

    zouden ze nog in bloei gaan? voor de winter?
    ik heb geen beschikking over lampen e.d
    en is er al aan de planten te zien of ze mannelijk of vrouwelijk zijn?
    Als iemand mij zou kunnen helpen hiermee zou dit erg fijn zijn.

    Mvg, Max
  • dikkie54
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2010
    • 25

    #2
    Re: Een paar vraagjes.

    ik wil je niet teleurstellen, maar dit word hem niet meer. Je bent echt te laat.

    Het geslacht is bij zaailingen nog niet te zien. Alleen bij volwassen planten. vrouwtjes krijgen voorbloei (kleine witte haartjes in de oksel van de plant) en mannen krijgen ballen.

    Comment

    • Max211095
      Stoner
      Member
      • Sep 2012
      • 21

      #3
      Re: Een paar vraagjes.

      Helaas, volgend jaar beter dan maar hoop ik haha.
      bedankt in ieder geval.

      Comment

      • Sudoma
        Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2009
        • 706

        #4
        Re: Een paar vraagjes.

        zou ze wel gewoon laten staan, in een kiemplant zit veel groeihormoon, misschien dat je een mini topje mag oogsten in de sneeuw...

        Comment

        • dikkie54
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2010
          • 25

          #5
          Re: Een paar vraagjes.

          zou ze wel gewoon laten staan, in een kiemplant zit veel groeihormoon, misschien dat je een mini topje mag oogsten in de sneeuw...

          Comment

          Bezig...