Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toppen worden PAARS, iemand een idee wat er aan de hand is?! Help en dank bij voorbaat!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toppen worden PAARS, iemand een idee wat er aan de hand is?! Help en dank bij voorbaat!

    Korting op 420shop
    Hallo!IMG_6142.jpgIMG_6141.jpg

    Ik heb enkele planten buiten staan, in potten en in de vaste grond.
    Met een van mijn planten die in een pot staan gebeurd iets onverwachts:
    Blaadjes en zelfs in de toppen is alles 'paars' geworden. (soort: Hollandse Hoop/ Foto's staan in de tekst)
    Iemand enig idee wat er gebeurd? Is dit toch rot? (hangen niet los, niet bruin maar echt paars, andere planten hebben er totaal geen last van)
    Kan ik er iets aan doen? Kan deze wiet nog gerookt worden?

    Alvast bedankt voor tips en delen van kennis!
    Mvg,
    Bert

    #2
    Re: Toppen worden PAARS, iemand een idee wat er aan de hand is?! Help en dank bij voorbaat

    Het is niks bijzonders dat er soms paarse toppen komen: het kan zelfs bij zaden van de zelfde strain voorkomen dat het ene zaadje gewone toppen geeft en het andere zaadje paarse. Er zijn zelfs speciale paarse wietjes (bijvoorbeeld Purple Power). Ik vind het wel geinig, zo'n speling van de natuur.

    Comment


      #3
      Re: Toppen worden PAARS, iemand een idee wat er aan de hand is?! Help en dank bij voorbaat

      Er is helemaal niets aan de hand.

      Je hebt gewoon een buitensoort die paarse bloemen geeft en dat ziet er goed uit.

      Als je haar goed laat afbloeien wordt het een prima buitenwietje.

      btw hollands hope heeft Geen paarse genen en dus ook geen paarse bloemen.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Toppen worden PAARS, iemand een idee wat er aan de hand is?! Help en dank bij voorbaat

          purple haze stond 20 jaar geleden vast op de menu van coffeeshop Afrika in Bergen op Zoom, en zag volledig purper.

          mooie plant, laat het smaken eens het zover is, hopelijk bloeit hij nog schoon af!
          kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

          Say Cheese !!



          Comment


            #6
            Re: Toppen worden PAARS, iemand een idee wat er aan de hand is?! Help en dank bij voorbaat

            Was dat niet op de Vismarkt?

            Comment


              #7
              kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

              Say Cheese !!



              Comment

              Bezig...
              X