Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower

    Korting op 420shop
    Yoyo,
    Ik kon in de topic"s niet duidelijk zien.hoe je de best autoflower krijgt?
    Dus zou iemand me kunnen.helpen?:")

    thnxx

    #2
    Re: Autoflower

    Een autoflower is een kruising tussen een indica of sativa met een ruderalis. De ruderalisgenen zorgen dat de plant na een bepaalde periode in de bloei gaat en daarbij niet afhankelijk is van een fotoperiode van 12 uur of minder. Een autoflower koop je gewoon bij een seedshop. Wil je grote planten: Big Devil en Think Different zijn vrij grote planten. Wil je lagere planten: lowryder 1 of lowryder 2 zijn laag. Kijk eens bij de sites van de seedshops: autoflowers staan bij tientallen te koop. Er zit best wat van je gading bij. Overigens wijkt de verzorging niet af van de verzorging van reguliere planten.Succes.

    Comment


      #3
      Re: Autoflower

      Ik weet de basis over autoflowers wel, maar wil echt het maximale uit halen buiten
      Hoe?

      Comment


        #4
        Re: Autoflower

        wachten op de volgende zomer

        en bijv een stukje lezen hier en daar
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Autoflower

          En in opbouwende zon uren beginnen zodat als de zon maximaal schijnt de dames in bloei staan en het maximaal aantal zon uren krijgen

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #6
            Re: Autoflower

            meerdere rondes draaien in een seizoen, niet echt plantmaximalisatie maar wel seizoensoptimalisatie
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Autoflower

              je kan ze ook binnen kweken onder tl's
              beste scrog je dan het zaakje zodat alle topjes evenveel licht krijgen (20 uur licht 4 uur donker)
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              Bezig...
              X