Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klein praktisch vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    klein praktisch vraagje

    Korting op 420shop
    hallo,
    ik ben bezig met een kweekje, nl. 2 northern lights en 1 super silver haze
    Nu kwam ik dit weekend terug thuis en merkte op dat mijn bladeren van 1 van de northern lights paars waren geworden.
    ik heb al na opzoekingswerk ondervonden dat dit te wijten is aan de lage temperaturen van de laatste week..
    Nu heb ik wel voor alle zekerheid deze NL binnen in mijn veranda geplaatst, is dit wel slim van me? ik bedoel, kan ik zomaar een plant binnenbrengen als die al een paar weken in bloei is?
    Of kijk ik er best niet naar, voor de verkleuring, en laat ik ze best buiten staan..

    alle raad is welkom!!

    #2
    Re: klein praktisch vraagje

    Buiten laten, t is onkruid he, geen poppestront..

    Comment


      #3
      Re: klein praktisch vraagje

      Op de veranda staat ze wel lekker bescherm tegen de regen die gaat komen ik zou zeggen laten staan droog is beter dan nat
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: klein praktisch vraagje

        werkt precies omgekeerd dan bij mensen weet je : wij verkleuren met veel zon, zij verkleuren met weinig zon.
        Het helpt geweldig om ze twee keer daags zachtjes in te wrijven met cocosboter of iets anders vettigs. sproeien mag ook, niet lager dan factor 20
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: klein praktisch vraagje

          belladonna,
          klopt maar ik heb ook nog een afdak onder de veranda waar ze nu eventjes staan.. thx voor't advies trouwes!
          ze hebben nu nog een 5tal weken te gaan, nu maar hopen datr wat beter weer in't verschiet ligt...
          ik post wel es wat foto's
          grt

          Comment

          Bezig...
          X