Toprot?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TheMonk
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2011
    • 49

    #1

    Toprot?!

    Korting op 420shop
    Ik ben vanochtend even mijn planten gaan inspecteren... en kwam op een paar topjes aan de bovenkant een paar zwarte haartjes tegen.
    Ook kwam ik een top tegen die aan de bovenkant helemaal bruin was en helemaal hard.
    kan iemand mij vertellen of dit erg is, zo ja, wat moet ik eraan doen?

    Alvast bedankt.
    Attached Files
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1831

    #2
    Re: Toprot?!

    uh... oogstijd..? is t een autoflower? hoe lang bloeit ie al?
    ik vind dit nou niet egt bepaald op toprot lijken om eerlijk te zijn
    aan de andere kant ben ik wel redelijk klote stoned dus zie ik t niet helemaal goed.
    Ik ben maar een amateur

    grtz.Nederhigh

    Comment

    • TheMonk
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2011
      • 49

      #3
      Re: Toprot?!

      't is waarschijnlijk nog geen oogsttijd, ze staan volgens mij nu zo'n 5 weken in de bloei en moeten 7 tot 8 weken. 't is geen autoflower.
      maar nu weet ik nogsteeds niet of 't nu toprot is of niet. al de andere toppen zien er namelijk niet zo uit.

      Comment

      • Renhaze
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jun 2011
        • 441

        #4
        Re: Toprot?!

        Lijkt wel alsof iemand met een aansteker er tegen aan heeft gezeten.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Toprot?!

          Lijk wel of ie verbrand is van boven of ergens tegen aan geschaaf denk geen rot hoor is het bij alle toppen?
          God was never on your side..

          Comment

          • Nederhigh
            Super Grower
            Lucky Member
            • Apr 2012
            • 1831

            #6
            Re: Toprot?!

            heb je beestjestussen je toppen zitten? het kan mischien dat je ""sweatlef" dat zijn de kleine blaadjes bij je toppen worden aangevreten worden ofzo..

            Comment

            • JohnnyHaze
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2012
              • 912

              #7
              Re: Toprot?!

              het is geen toprot in ieder geval

              Comment

              • TheMonk
                Senior Stoner
                Member
                • Oct 2011
                • 49

                #8
                Re: Toprot?!

                Oorspronkelijk geplaatst door nederhigh
                heb je beestjestussen je toppen zitten? het kan mischien dat je ""sweatlef" dat zijn de kleine blaadjes bij je toppen worden aangevreten worden ofzo..
                Ik heb inderdaad wel 's een beestje zien kruipen tussen een top, echt een heel klein langwerpig bruin beestje, moet ik me hierom dan zorgen maken als ze nog 2/3 weken moeten staan?
                verder is het bijna alleen maar bij 1 top, maar toch zie ik op een paar andere toppen ook wat bruinige blaadjes komen die hard zijn... (wel erg minimaal allemaal)
                en springen deze beestjes dan ook over naar andere wietplanten? ik heb namelijk 4 planten naast elkaar staan...

                Comment

                • Ventje
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 960

                  #9
                  Re: Toprot?!

                  Volgens mij komt het van de regen

                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment

                  • sonnema
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 107

                    #10
                    Re: Toprot?!

                    als het zo minimaal is zou ik me er nog niet echt druk om maken, heb er zelf ook beetje last van gehad, als het zich verspreid gewoon wegsnijden/knippen. Als het zich niet echt verspreid zou ik het gewoon met rust laten en er uit halen als je gaat drogen, dan heb je toch genoeg te knippen hehe

                    Comment

                    Bezig...