Gok over opbrengst...?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pietweber
    Banned
    • Sep 2012
    • 112

    #16
    Dus ook geen afdak maar gewoon in de openlucht? Dag en nacht?

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #17
      Afdak zou kunnen maar gebruik dan doorzichtig zeil, maar niet isoleren dan word het veel te vochtig beste is als je haar in de wind kan zetten.
      Gewoon buiten laten staan en blijven controleren op rot!
      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #18
        Re: Gok over opbrengst...?!

        Minimaal n kilo!

        Incl knipafval en takken dan he.. Zou t knap vinden als je daar meer dan 250 gram droog vnaf haalt..

        Suc6 en knipse

        Comment

        • Pietweber
          Banned
          • Sep 2012
          • 112

          #19
          We gaan het zien!!
          Ik gok 500 gr droog

          Comment

          • edenpro
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 208

            #20
            Re: Gok over opbrengst...?!

            200 g droog MAXIMUM.
            The gras is greener at my side

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #21
              Re: Gok over opbrengst...?!

              Makkelijk 2 kilo
              God was never on your side..

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #22
                Re: Gok over opbrengst...?!

                Vroeg oogsten heeft niet alleen maar invloed op het gewicht.
                Als je 2-3 weken te vroeg oogst hou je ook wiet over met nauwelijks potentie. Te vroeg oogsten is zinloos.
                PP moet echt wel een weekje of 8 bloeien, dus vanaf echte topontwikkeling. (niet vanaf het moment dat je een wit haartje zag)

                Als je 'm kunt afbloeien kun je er makkelijk 300 gram netjes geknipte wiet vanaf halen (zonder hout)
                Als het weer tegenzit kan het ook niets worden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Pietweber
                  Banned
                  • Sep 2012
                  • 112

                  #23
                  Dan gaan we maar hopen op nog wat goed weer!!! Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

                  Tips Zijn welkom!!

                  Ff laatste vraag!
                  Kan ik planten die altijd buiten hebben gestaan aflaten bloeien binnen onder de lamp?
                  Last edited by ceBep; 27 September 2012, 21:44. Reden: dubbelposten

                  Comment

                  • JohnnyHaze
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2012
                    • 912

                    #24
                    Re: Gok over opbrengst...?!

                    ja ik geloof dat dat wel kan ja

                    Comment

                    • Heribei
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2011
                      • 1140

                      #25
                      Dat kan als je de juiste lampen hebt.

                      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                      Comment

                      • TGIF
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2012
                        • 141

                        #26
                        Re: Gok over opbrengst...?!

                        Ik denk 65 gram Pooltje iemand?

                        Comment

                        • Pietweber
                          Banned
                          • Sep 2012
                          • 112

                          #27
                          Hahaah ja lache!

                          Comment

                          • dekilo
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Jul 2012
                            • 53

                            #28
                            Re: Gok over opbrengst...?!

                            Het beste was als je nog een paar weken een groeilamp erbij kon hangen!

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #29
                              Re: Gok over opbrengst...?!

                              Als je binnen gaat afbloeien zul je er toch een paar knappe lampjes op moeten zetten, of de plant proberen te "knakken" en/of buigen zodat de toppen een beetje op dezelfde hoogte komen.
                              Als je 'm zo onder een lamp zet ga je serieus inleveren op het eindgewicht.
                              Mgoed, binnen afbloeien kan wel, als je maar geen beestjesplaag mee naar binnen neemt dan he
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • TGIF
                                Elite Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2012
                                • 141

                                #30
                                Re: Gok over opbrengst...?!

                                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                                Als je binnen gaat afbloeien zul je er toch een paar knappe lampjes op moeten zetten, of de plant proberen te "knakken" en/of buigen zodat de toppen een beetje op dezelfde hoogte komen.
                                Als je 'm zo onder een lamp zet ga je serieus inleveren op het eindgewicht.
                                Mgoed, binnen afbloeien kan wel, als je maar geen beestjesplaag mee naar binnen neemt dan he
                                Je kan knakken tijdens bloei?

                                Comment

                                Bezig...