Dus ook geen afdak maar gewoon in de openlucht? Dag en nacht?
Gok over opbrengst...?!
Collapse
X
-
Re: Gok over opbrengst...?!
Minimaal n kilo!
Incl knipafval en takken dan he.. Zou t knap vinden als je daar meer dan 250 gram droog vnaf haalt..
Suc6 en knipseComment
-
-
Re: Gok over opbrengst...?!
Vroeg oogsten heeft niet alleen maar invloed op het gewicht.
Als je 2-3 weken te vroeg oogst hou je ook wiet over met nauwelijks potentie. Te vroeg oogsten is zinloos.
PP moet echt wel een weekje of 8 bloeien, dus vanaf echte topontwikkeling. (niet vanaf het moment dat je een wit haartje zag)
Als je 'm kunt afbloeien kun je er makkelijk 300 gram netjes geknipte wiet vanaf halen (zonder hout)
Als het weer tegenzit kan het ook niets worden.Comment
-
-
-
Re: Gok over opbrengst...?!
Als je binnen gaat afbloeien zul je er toch een paar knappe lampjes op moeten zetten, of de plant proberen te "knakken" en/of buigen zodat de toppen een beetje op dezelfde hoogte komen.
Als je 'm zo onder een lamp zet ga je serieus inleveren op het eindgewicht.
Mgoed, binnen afbloeien kan wel, als je maar geen beestjesplaag mee naar binnen neemt dan he
Comment
-
Re: Gok over opbrengst...?!
Je kan knakken tijdens bloei?Als je binnen gaat afbloeien zul je er toch een paar knappe lampjes op moeten zetten, of de plant proberen te "knakken" en/of buigen zodat de toppen een beetje op dezelfde hoogte komen.
Als je 'm zo onder een lamp zet ga je serieus inleveren op het eindgewicht.
Mgoed, binnen afbloeien kan wel, als je maar geen beestjesplaag mee naar binnen neemt dan he
Comment





Comment