Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gele bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gele bladeren

    Korting op 420shop
    Ik heb 2 morning glory planten en 1 white widow in volle grond in de tuin staan. Sinds 4 september heb ik de eerste bloeiverschijnselen gezien, bijna 4 weken dus. De grootste van de M.G. begint nu meer en meer gele bladeren en paarse takken te krijgen en er minder gezond uit te zien. heb ze geen groeivoeding gegeven, maar sinds de bloei verdeel ik elke week 10 liter (vijver)water met 50 ml plagron terra bloom over mijn drie plantjes.
    Ik weet niet goed of ik nu te veel of te weinig voeding geef, of is er iets anders mis? De andere M.G. begint trouwens lichtjes paarse bladeren te krijgen aan de topjes.

    Hieronder nog een paar foto's van mijn plantjes.
    Attached Files

    #2
    Re: gele bladeren

    ondertussen beginnen de bladeren van de tweede M.G. steeds meer en meer op zwart te lijken. kan er iemand mij helpen aub zodat ik mijn plantjes er terug doorkrijg.

    Comment


      #3
      Re: gele bladeren

      EDIT: Ik zie het al op de eerste foto, ze verkleuren paars en niet zwart. Ik heb hier ook last van dit zou aan de kou liggen.
      Attached Files
      Last edited by Ballin; 2 October 2012, 13:55.
      5x Jack Herer & een AMS'je!

      Comment


        #4
        Re: gele bladeren

        Bladeren onderin verkleuren is normaal aan het einde.
        Kijk eens in monty's bladproblemen draadje.

        Comment


          #5
          Re: gele bladeren

          ja is bij mijn plantjes ook zo

          Comment


            #6
            Re: gele bladeren

            ja ik heb ook paarse bladeren rond de toppen, dit komt door de kou. maak je er niet teveel zorgen over.
            daarnaast kan je mischien probreren wat meer stikstof aan je planten te geven.
            stikstof vind je in... dode dieren koemestkorrel etc.. google is your best friend.!

            grtz.Nederhigh
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment

            Bezig...
            X