Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HULP NODIG project onmogelijk: 4 x SSH buiten, alle tegenslag, maar ze staan nog steeds..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HULP NODIG project onmogelijk: 4 x SSH buiten, alle tegenslag, maar ze staan nog steeds..

    Korting op 420shop
    Hallo Forumlezers,

    Heb een aantal stekjes gekregen.
    Het gaat om Super Silver Haze.
    Eerst in kleine potjes gehad, later overgezet in 90liter potten.
    Ze krijgen enorm veel aandacht en liefde.

    Heb moet ik zeggen wel wat denkfoutjes gemaakt, waaronder de grote potten (onmogelijk te tillen of te verduisteren, verkleurde/rotte blaadjes eraf trekken dat soort dingen etc.) en hier al veel van geleerd(alleen nog niet genoeg)

    Het groeide continu mooi, alleen kreeg op een gegeven moment last van bladluis en allerlei ander ongedierte.
    Heb hierop allerlei trucjes (gelezen op forum o.a. hier) uitgeprobeerd en uiteindelijk met een speciale ongedierte-bestrijder van growshop dit aan kunnen pakken en kunnen verhelpen.

    Voeding enkel gegeven van Plagron.

    Ze staan nu sinds begin september in de bloei, en het grote probleem is dat ik ze niet eerder in de bloei heb kunnen laten gaan dmv verduisteren. Dus ik moet nu nog minimaal zo'n 8 weken voordat de plantjes enigzins uitgebloeid zijn denk ik. Dat vinden ze niet leuk die regen en kou.
    Vorige week ontdekte ik een stukje rot, weet alleen nog niet of het nou gewoon een schimmel was of echte stamrot.. zie foto`s..

    Hierop na aantal uurtjes gelezen te hebben besloten de growshop op te zoeken.
    Deze heeft mij geholpen aan een planten vitalizer (Bionova vital) waarop ik vervolgens de rot moest verwijderen, en goed moest insprayen met dit spul.
    En droog houden! (Dus ik heb ze afgelopen week noodgedwongen even op de 2e slaapkamer moeten parkeren ivm de regen buiten, en sinds gister staan ze weer buiten)
    Nu even afwachten hoe ze hierop reageren..

    Mijn vraag is eigenlijk, komt dit nog goed, of is misschien zelfs wel beter om alvast afscheid te gaan nemen...
    Heeft iemand nog tips, ideeen etc?
    Alles is welkom.
    Hoor graag iets!

    Groetjes

    Zie foto`s van begin tot eind...20120722_120017.jpg20120721_205602.jpg20120721_205537.jpg20120617_181705.jpg20120617_181620.jpg20120527_142608.jpg20120527_142602.jpg20120527_142556.jpg20120527_142549.jpg20120524_181038.jpg20120523_163026.jpg

    #2
    Re: HULP NODIG project onmogelijk: 4 x SSH buiten, alle tegenslag, maar ze staan nog steed

    Meer foto`s volgen snel, uploaden gaat niet helemaal goed...
    Attached Files

    Comment


      #3
      Ik zou zo ie zo wat fosfor extra gaan geven tegen de treurige bladeren! Ik had dit ook en einde bloei( fosfor plus) van hesi heeft wonderen bij mij gedaan.
      Ik zit ook pas in de 3 week bloei, heb ze maar onder een overkapping geZet met een ventilator erop waar ze in ieder geval droog staan,. Wel minder zon maar ja,. Liever wat inleveren op gewicht dan alles kwijt aan rot

      Comment


        #4
        Zo staan ze nu bij mij

        ImageUploadedByTapatalk1349008243.381107.jpg

        Comment


          #5
          Re: HULP NODIG project onmogelijk: 4 x SSH buiten, alle tegenslag, maar ze staan nog steed

          Thnx voor je snelle reactie, ben ik blij mee
          Kan ik dit wel in combinatie met het Plagron bloeimiddel meegeven?
          En zo ja hoeveel hoelang etc.. Ben er zelf al over aan het lezen, maar hoe meer ik lees hoe verwarder ik wordt haha;P

          Zien er mooi uit bij jou!! Wel beetje donkere foto's.. Maar alsnog duidelijk zichtbaar dat het mooie dames zijn..

          Groetjes..

          Comment


            #6
            HULP NODIG project onmogelijk: 4 x SSH buiten, alle tegenslag, maar ze staan nog steeds..

            Ja ik weet alleen dat je tijdens de
            Kweek eigenlijk niet moet overstappen van voeding soort, wellicht pk 13/14 erbij,. Is ook fosfor plus.... En kan bij alle voeding

            Comment

            Bezig...
            X