vergif

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Botte Knoest
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jul 2010
    • 2

    #1

    vergif

    Korting op 420shop
    hee,

    ik heb zon 2 weken geleden een stel wietplanten gezien in een maisveld. deze had ik de dag erop kaal geplukt en meegenomen.
    nu de eerste topjes droog zijn en ik hier een joint van rook stinkt het tering hard naar een of andere chemische shit.

    wat kan dit zijn?
    ik zat te denken aan vergif tegen ongedierte of bladluis enzo aangezien het in een maisveld stond.
    is dit schadelijk om te roken? en kan ik hier nog wel hasj of space cake etc. van maken?

    please help!
    PZ
  • gifkikker
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2012
    • 164

    #2
    Re: vergif

    Dat is de smaak van karma, omdat je een dief bent
    kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

    Say Cheese !!



    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: vergif

      Yeah, hoe smaakt-ie ? Wietdief.
      Ga lekker weg ofzo.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • mildred
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2012
        • 766

        #4
        Re: vergif

        triest manneke... dat is jou geur die je ruikt van je domheid.. als je brood nog niet gaar is haal je hem toch ook niet uit de oven !!
        en buiten dat trieste zaak iemand zn kweek stelen!!

        Comment

        • fl13r3flu1t3r
          Banned
          • Aug 2010
          • 3100

          #5
          Re: vergif

          Ik hoop dat je eraan sterft.

          Avé

          Comment

          • Xtreme
            Banned
            • Jul 2009
            • 4271

            #6
            Re: vergif

            Die smerige smaak kun je vrij eenvoudig neutraliseren door er de zelfde hoeveelheid blauwe asbest aan toe te voegen.
            Last edited by Xtreme; 1 October 2012, 11:36.

            Comment

            • Goudeerlijk
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Feb 2012
              • 796

              #7
              Re: vergif

              bravooooooooooooooooo ga zo door.Ik hoop dat je 1x de verkeerde tegen komt die je helemaal de pokke inslaat en je als oud vuil in het maisveld achterlaat.

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #8
                Re: vergif

                Mss heeft de boer er vergif opgespoten om de oorspronkelijke eigenaar een poets te bakken, maar de dief hierboven heeft prijs!
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • mafferd
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 1709

                  #9
                  Re: vergif

                  Echt zo jammer dit, dat je het lef hebt hier ook nog eens advies te vragen op een hobby forum. Hoop dat je er stront ziek van word en blijft !

                  Comment

                  • Ayrton S
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2012
                    • 297

                    #10
                    Re: vergif

                    Oorspronkelijk geplaatst door gifkikker
                    Dat is de smaak van karma, omdat je een dief bent
                    Ik hou van die gedachte, maar wacht even met me uit te spreken tot ik zeker ben dat Botte knoest niet de eigenaar zelf is van dat maisveld..

                    Comment

                    • Medical-Spliff
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2011
                      • 2061

                      #11
                      Re: vergif

                      dit doe je gewoonweg niet!!!schandalig!!!!!
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment

                      • Nederhigh
                        Super Grower
                        Lucky Member
                        • Apr 2012
                        • 1831

                        #12
                        Re: vergif

                        Opgedonderd !!, Iemand heeft in die planten bloed zweet tranen liefde en tijd gestoken. En jij nakt ze gewoon even mee?
                        ga toch lekker zelf leren kweken man! niemand hier heeft respect voor wietdieven!!

                        grtz.Nederhigh

                        Comment

                        • dikkie54
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jun 2010
                          • 25

                          #13
                          Re: vergif

                          vieze struikrover. ik hoop dat je er in stikt!!

                          Comment

                          • Heribei
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2011
                            • 1140

                            #14
                            Re: vergif

                            Precies wat iedereen zegt : rot lekker op!
                            Iemand steekt veel moeite in zo'n plant en dan komt een of andere ...... En die haalt het zo weg.

                            Gewoon geen respect!
                            Schaam je diep.

                            Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                            Comment

                            • Pietweber
                              Banned
                              • Sep 2012
                              • 112

                              #15
                              vergif

                              Ze zouden een kliklijn moeten hebben voor volk als jou!

                              Comment

                              Bezig...