delen klaar van mijn plant of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chelseaenamigo
    Retired
    • Oct 2012
    • 1

    #1

    delen klaar van mijn plant of niet?

    Korting op 420shop
    Ik heb twee buiten planten staan. Nu lijkt mij dat een deel van de plant al klaar is voor de oogst maar een ander deel weer niet.. kan ik hem nu het best nog even laten staan? wat vinden jullie...? BVD
    IMG_5440.jpg
    IMG_5437.jpg


    IMG_5373.jpgIMG_5429.jpg
  • Renhaze
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jun 2011
    • 441

    #2
    Re: delen klaar van mijn plant of niet?

    Nog zeker 3 weken wachten

    Comment

    • Zenne
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 386

      #3
      Re: delen klaar van mijn plant of niet?

      Waarom moet je die ander oogsten.
      Je mag beginnen met de eerste en tot die droog is pak jij die ander en laat je hen langzaam drogen.

      Comment

      • peuker
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 1281

        #4
        Re: delen klaar van mijn plant of niet?

        Comment

        • TGIF
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 141

          #5
          Re: delen klaar van mijn plant of niet?

          Welk deel is klaar dan?

          Comment

          • JohnnyHaze
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2012
            • 912

            #6
            Re: delen klaar van mijn plant of niet?

            als ik jou was zou ik nog even wachten, smaak/effect/gewicht zijn nog niet op hun optimale punt en ik snap dat je handen kietelen maar het is verstandiger om ze nog eventjes te laten staan
            zoals renhaze al zij , nog 3 weekjes ongeveer.
            als je echt niet kunt wachten dan regel ergens een microscoopje en google op trichomen van een wietplant, en dan kun je zien of ze al klaar zijn.

            Comment

            Bezig...