Koud

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Latsilla
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2009
    • 41

    #1

    Koud

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Het is nu de tweede x dat er nachtvorst is geweest, hier in het oosten dan.
    Mijn planten moeten nog vier weken...gaat dat wel goed?

    Bedankt voor de evt. wijze raad.

    Latsilla
    Attached Files
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Koud

    Ja hoor dat gaat goed beetje nachtvorst kunnen ze wel hebben
    God was never on your side..

    Comment

    • Nrh88
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2012
      • 111

      #3
      Re: Koud

      Ik zit dus met dezelfde vraag, die van mij moet nog gaan bloeien ik weet dat ik laat ben maa doe het ook deels binnen. Zie mijn topic bij kweekverslagen. Wil het ook niet te duur maken voor 1 plant. Jouw plant ziet er mooi uit trouwens veel geluk en plezier ermee

      Comment

      • Latsilla
        Senior Stoner
        Member
        • Sep 2009
        • 41

        #4
        Re: Koud

        Bedankt!

        Comment

        • Rollingstoner
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 114

          #5
          Re: Koud

          Oorspronkelijk geplaatst door Latsilla
          Bedankt!
          probeer een klein afdakje te maken boven je plant, scheelt al de helft!
          #puffpuffpasstuesday

          Cannatuin '13

          Comment

          • JohnnyHaze
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2012
            • 912

            #6
            Re: Koud

            inderdaad een afdakje zou niet verkeerd zijn, maar ik weet niet hoe slecht het weer is over 4 weken.
            laten we maar hopen dat het mee gaat vallen

            Comment

            Bezig...