eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kobuss
    Retired
    • Jul 2012
    • 11

    #1

    eerste kweek

    Korting op 420shop
    Hoi ik heb 2 wss skunk planten.
    maar nu heb ik oranje beestjes erin iemand een idee van wat
    het zijn en of het kwaad kan?

    Gr Kobus
  • Quattro
    Grower
    • Jan 2011
    • 669

    #2
    Re: eerste kweek

    Ik denk een zeester aan de foto te zien.

    Kobuss,
    Wanneer je foto's plaatst zullen mensen je beter kunnen helpen.

    Gr Q

    Comment

    • Nrh88
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2012
      • 111

      #3
      Re: eerste kweek

      Waarschijnlijk spint, heb je foto's???

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: eerste kweek

        Oranje spint ? Ghehe....
        Ik ga voor gifkikkers.
        IMG_7316.JPG
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Heribei
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 1140

          #5
          Re: eerste kweek

          Foto?

          Comment

          • JS50100
            Expert Stoner
            Member
            • Sep 2012
            • 80

            #6
            Re: eerste kweek

            picturesssss

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: eerste kweek

              Kom er maar in Kobusss....
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • kobuss
                Retired
                • Jul 2012
                • 11

                #8
                Re: eerste kweek

                Bij deze de foto's;

                IMG-20121009-WA0000.jpg2012-09-17 18.37.29.jpg

                GR. Kobus.

                Comment

                • Heribei
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 1140

                  #9
                  Re: eerste kweek

                  Ja en de gehele plant?
                  Zou me buiten niet te veel zorgen maken om beestjes tenzij het er veel worden.

                  Comment

                  • kobuss
                    Retired
                    • Jul 2012
                    • 11

                    #10
                    Re: eerste kweek

                    2012-08-27 18.38.09.jpg2012-08-06 19.53.25.jpg

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    ja het worden er steeds meer

                    Comment

                    • Heribei
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2011
                      • 1140

                      #11
                      Re: eerste kweek

                      Sorry, maar deze planten bloeien nog niet eens, je kan of onder lamp af maken en anders word dit niks meer.
                      Hoezo staan ze nist buiten?
                      En staan er nou nieuwe te ontkiemen?
                      Heb je wel gelezen voordat je ging planten?
                      Je zei dat dit wss skunken waren volgens mij hebben die meestal spitse bladeren en deze zijn breed, volgens mij gaat meer richting white widow.

                      Nu nog even antwoord op je vraag
                      Spint of ander ongedierte is buiten nauwlijks nog actief vanwege de kou en nattigheid.
                      Jij hebt je planten binnen gezet waardoor die beestjes nu in een paradijs leven.
                      Lekker droge lucht, warmte en ze worden niet nat.

                      Boven op alles wat ik heb gezegd wens ik je natuurlijk wel gewoon succes want we misgunnen niemand iets en we zijn hier om elkaar te helpen

                      Fijnedag verder

                      Comment

                      • kobuss
                        Retired
                        • Jul 2012
                        • 11

                        #12
                        Re: eerste kweek

                        sorry maa ik heb de verkeerde fotos gestuurd er volgen nieuwe

                        Gr kobus

                        Comment

                        • JS50100
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Sep 2012
                          • 80

                          #13
                          Re: eerste kweek

                          Show us Ben benieuwd nu

                          Comment

                          • kobuss
                            Retired
                            • Jul 2012
                            • 11

                            #14
                            Re: eerste kweek

                            2012-10-14 15.36.38.jpg2012-10-14 15.35.28.jpg


                            Sorry voor het ongemak.

                            ik maak me zorgen om die beesies ze zijn zwart en oranje
                            ik weet niet wat het zijn denk zelf spint maar ik zie geen spinnewebben?
                            heeft iemand een idee of het nog kwaad kan?

                            Gr kobus

                            Comment

                            • JohnnyHaze
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2012
                              • 912

                              #15
                              Re: eerste kweek

                              hoezo spinnewebben?
                              als je spint hebt! er zijn wel wat trucjes wie weet helpt het\

                              Planten een beetje besproeien met een middel van 1/2 water en 1/2 spiritus + een klein beetje afwasmiddel
                              Besproeien met een spintbestrijdingsmiddel bijv Massai
                              Planten behandelen met een middel op basis van het natuurlijke pyrethrum
                              Last edited by JohnnyHaze; 15 October 2012, 22:07.

                              Comment

                              Bezig...