Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rare geur, geen rot!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rare geur, geen rot!

    Korting op 420shop
    Beste mensen, mijn eerste post is een feit maar dat even ter zijde.

    Ik ben bezig met mijn eerste kweek en heb 5 early skunk planten in mijn tuin staan. ze zijn nu tussen de 1.30 en 1.50 meter hoog in 25l potten. Er zitten al veel toppen op, uit de bladeren wordt alle energie getrokken want die zijn veelal geel en bij 2 planten worden de randen ook paarsig. Het ruikt alleen niet echt naar wiet? meer een beetje zoetige grassige geur. 2 weken geleden heb ik (tevroeg) een paar kleine topjes geplukt en inmiddels gerookt. het smaakte wel gewoon naar wiet maar werd er door het vroege oogsten niet echt stoned van. al had het wel effect.

    Is deze geur normaal voor deze soort? het is en 65% indica 35% sativa kruising. ben trouwens van plan komend weekend te oogsten na dit weekje met een klein zonnetje vind het ook raar dat van de 'hoofd'toppen de bovenkant van de witte haartjes bruin is, maar toppen dichter bij de stam nog bijna helemaal wit. wat kan ik heir tegendoen? alvast bedankt voor de hulp!

    #2
    Re: Rare geur, geen rot!

    de grasgeur is normaal, de echte goede wietgeur krijg je maar na een maandje ofzo en de meeste zullen dan al gecured hebben voor de smaak enzo dus na het drogen krijg je die wietgeur, foto's vertellen zoveel meer...
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: Rare geur, geen rot!

      Ik loop 7 uur 's ochtends de deur uit en ben om 9 uur 's avonds terug. wanneer ik de kans heb zal ik een topic MET foto's aanmaken toch bedankt

      Comment


        #4
        Re: Rare geur, geen rot!

        Gras ruik je ook als je te vroeg oogst.
        Wat je eraan kunt doen ? Langer laten staan vermoed ik.

        Heb je foto's ?
        Klik je op boompje.jpg bovenaan kun je ze zo hier uppen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X