klaar om te oogsten ?
Collapse
X
-
Re: klaar om te oogsten ?
haartjes maken niet uit, zijn je trichomen die rijp moeten zijn...wel vette struik
Wil je blowen, moet je het zelf growen
-
Re: klaar om te oogsten ?
ja hij is de serre gewoon uitgegroeid, binnen hangt ook nog een deel maar daar zijn ze nog niet zo ver als buiten, hier wat meer fotos
foto (2).jpgfoto (3).jpgfoto (4).jpgComment
-
Re: klaar om te oogsten ?
je zou echt trichomen moeten bekijken maar denk dat ze nog een beetje kunnen gaan...al eens je trichomen gecheckt met een loepje ofzo???Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
Re: klaar om te oogsten ?
vette dame zeg
welke soort is het? en is het stek of zaad?.loep kopen of lenen en goed naar de bruinehaartjes kijken van dichtbij.zijn ze heel donder van dichtbij,dan omhakken die hap
Comment
-
Re: klaar om te oogsten ?
heb zojuist een microscoopje besteld
. Is een stek die ik van een maat heb gekregen eind april. Hij zij dat het een haze soort is. Maar deze nacht gaat het al vriezen. Zou zij daar tegen kunnen ?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik heb haar gisteren ook behandeld met ARTS toprot voor toprot te voorkomen, had binnen al wat last van enkele grijze plekjesComment




Comment