Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Early skunk, Oogsten of niet? (met foto's)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Early skunk, Oogsten of niet? (met foto's)

    Korting op 420shop
    Beste wietdeskundigen,

    2 weken geleden al een paar topjes afgeknipt gedroogt en gerookt, werd er enigszins high van, meer niet. ik weet dat het veel te vroeg was maar mijn nieuwsgierigheid was te groot! nu 2 weken later, vraag ik me af of ik nou dit weekend al meot gaan oogsten, of in de komende weken. Heb namelijk alleen tijd in de weekenden. de toppen hebben niet echt een typische wietgeur, maar dat kan aan de soort liggen. de planten bloeien vanaf ongeveer 1e of 2e week augustus. graag jullie meningen over de foto's. Op bepaalde takken zijn de bovenste al redelijk bruin aan het worden ( de witte steeltjes dan ) maar de toppen dichterbij de stam zijn nog helemaal wit. Hoop dat iemand mij kan helpen, advies kan geven, en uitleggen wat ik volgend jaar misschien beter kan doen!IMAG0199.jpgIMAG0197.jpgIMAG0200.jpgIMAG0202.jpgIMAG0201.jpg


    alvast bedankt!
    IMAG0203.jpg

    IMAG0195.jpgIMAG0196.jpg

    #2
    Re: Early skunk, Oogsten of niet? (met foto's)

    Mooie planten, dat ten eerste
    Kijk ff alle 100 andere topics over wanneer oogsten het zijn er zoveel op het moment.
    Je moet stukjes lezen over "trichromen"

    Succes

    Comment


      #3
      Re: Early skunk, Oogsten of niet? (met foto's)

      het verschil in topjes dat de grotere hoofdtop rijper is als wat kleinere takjes dat blijf je houden
      daar kun je vrij weinig aan doen, of je zou moeten gaan scroggen maar zelfs dan niet perfect..

      Comment


        #4
        Re: Early skunk, Oogsten of niet? (met foto's)

        oke dat blijft dan maar zo, dat ze zo gelig zijn is niet erg? ik heb de trichromen bekeken, de trichromen zonder 'kopje' zijn doorzichtig, en de kopjes van de meeste trichromen zijn zoals staat beschreven een beetje milky, maar dan is het steeltje nog steeds doorzichtig. nog minimaal een week schat ik dan?

        Comment


          #5
          Re: Early skunk, Oogsten of niet? (met foto's)

          Jup zou weekje wachten dan.

          Comment

          Bezig...
          X