Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heb ik op deze droogwijze kans op rot?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heb ik op deze droogwijze kans op rot?

    Korting op 420shop
    Beste kenners,

    Gister 3 van mijn 5 early skunk planten laten drogen na het goed bestuderen van de trichromen. ongeveer 2/3 milky en 1/3 amber. Met het oog op het nederlands weer en hoge luchtvochtigheid vraag ik me af waar ik ze moet laten drogen? Ze hangen nu in een stenen schuurtje die vast zit aan het huis (standaard rijtjeshuis) ondersteboven aan een ijzerdraadje. heb de bladeren eraf geknipt en ze hangen per tak nu te drogen. Tot nu toe helemaal geen rot of schimmel gehad met uitzondering van een paar enkele bruine topjes dichter naar de stam(misschien 3 a 4 totaal over 4 planten) Ik hoor graag jullie mening! ik woon nog thuis, dus in mijn kamer drogen zal vast en zeker een enorme wietlucht door het huis veroorzaken gok ik.

    Alvast bedankt!

    Groeten

    #2
    Re: Heb ik op deze droogwijze kans op rot?

    hee

    ik zit namelijk met het zelfde probleem denk dat dit de manier is hoe ik het ga doen

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-ventilatoren)

    succes gr

    Comment


      #3
      Re: Heb ik op deze droogwijze kans op rot?

      drogen is toch wel erg belangrijk , de meeste mensen denken pas aan het drogen als ze al met geknipte takken in hun handen staan volgensmijvictory loves preparation

      Comment


        #4
        Re: Heb ik op deze droogwijze kans op rot?

        Je kan goed in een koude schuur drogen dat doe ik al jaren als je maar zorg dat je schuur droog is en je toppen netjes uit elkaar hangen.

        gr bella
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Heb ik op deze droogwijze kans op rot?

          eerste schimmel is een feit, bij een top die er hangt vanaf zondag. op de rest is nog niks te zien, dat is prima in orde. ik zit toch te peinzen om ze in mijn kamer te laten drogen, luchtvochtigheid in mijn kamer is 70-80%, maar dat is hetzelfde als in de schuur. er zit ook een konijnenhok in de schuur, maakt dat nog verschil omdat hun uitwerpselen schimmels mee kunnen brengen o i d?

          Comment


            #6
            Re: Heb ik op deze droogwijze kans op rot?

            Als je het hok goed schoon houd en ongedierte geen kans geeft maakt het Niet veel uit denk ik.

            Comment


              #7
              Re: Heb ik op deze droogwijze kans op rot?

              toch maar alles naar binnen verhuist, ik moet er maar mee dealen dat mijn kamer de komende 2 weken naar lekkere skunk zal ruiken. Luchtvochtigheid in mijn kamer ligt rond de 75%, in de schuur 90+. kans op schimmels acht ik ook een stuk kleiner.

              Comment


                #8
                Re: Heb ik op deze droogwijze kans op rot?

                ja dat is wel slim van je!

                Comment

                Bezig...
                X