Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is dit toprot?! HELP!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is dit toprot?! HELP!

    Korting op 420shop
    ik heb mijn planten binnen gezet waar ze nu 2 dagen in 't donker staan. Alleen zitten er een paar rare topjes bij zoals op de foto.
    is dit toprot of is dit omdat mijn planten nu 2 dagen in 't donker staan? en als ik ze morgen ga knippen, moet ik er nu dan nog wat aan doen?
    Attached Files

    #2
    Re: is dit toprot?! HELP!

    volgensmij niet..

    Comment


      #3
      Re: is dit toprot?! HELP!

      hallo monk ik denk wel dat het rot is want derest van de top ziet er mooi groen uit grtz
      btw moet maar eens kijken bij mijn topic over kweken met canna flores heb ook juist toprot ondekt en een foto geplaatst mss dat het je helpt

      Comment


        #4
        Re: is dit toprot?! HELP!

        jawel hoor is toprot.is geen probleem hoor de toppen met rot eruit gooien en niet roken.
        let goed op met knippen dat alles er uit is.je kunt anders problemen krijgen met drogen.dan kan de toprot (schimmel).overslaan op je andere goede toppen.

        Gr Goud

        Comment


          #5
          Re: is dit toprot?! HELP!

          dus gewoon tot morgen wachten? niks doen....

          Comment


            #6
            Re: is dit toprot?! HELP!

            Wat goud zegt , zoveel mogelijk rot eruit knippen zodat je goede toppen niet besmet worden in verder droog proces . Succes

            Comment


              #7
              Re: is dit toprot?! HELP!

              Plukken die zooi. rot eruit en fanleaves eraf en ff ventilator dr tegen om vochtigheid weg te nemen./.

              Suc6

              Comment


                #8
                Re: is dit toprot?! HELP!

                ja ik heb het ook gehad dit jaar, erg zonde maar zorg idd niet dat het overslaat naar de rest

                Comment

                Bezig...
                X