is dit toprot?! HELP!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TheMonk
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2011
    • 49

    #1

    is dit toprot?! HELP!

    Korting op 420shop
    ik heb mijn planten binnen gezet waar ze nu 2 dagen in 't donker staan. Alleen zitten er een paar rare topjes bij zoals op de foto.
    is dit toprot of is dit omdat mijn planten nu 2 dagen in 't donker staan? en als ik ze morgen ga knippen, moet ik er nu dan nog wat aan doen?
    Attached Files
  • sonnema
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 107

    #2
    Re: is dit toprot?! HELP!

    volgensmij niet..

    Comment

    • peuker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 1281

      #3
      Re: is dit toprot?! HELP!

      hallo monk ik denk wel dat het rot is want derest van de top ziet er mooi groen uit grtz
      btw moet maar eens kijken bij mijn topic over kweken met canna flores heb ook juist toprot ondekt en een foto geplaatst mss dat het je helpt

      Comment

      • Goudeerlijk
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2012
        • 796

        #4
        Re: is dit toprot?! HELP!

        jawel hoor is toprot.is geen probleem hoor de toppen met rot eruit gooien en niet roken.
        let goed op met knippen dat alles er uit is.je kunt anders problemen krijgen met drogen.dan kan de toprot (schimmel).overslaan op je andere goede toppen.

        Gr Goud

        Comment

        • TheMonk
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2011
          • 49

          #5
          Re: is dit toprot?! HELP!

          dus gewoon tot morgen wachten? niks doen....

          Comment

          • langenl
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 759

            #6
            Re: is dit toprot?! HELP!

            Wat goud zegt , zoveel mogelijk rot eruit knippen zodat je goede toppen niet besmet worden in verder droog proces . Succes

            Comment

            • fl13r3flu1t3r
              Banned
              • Aug 2010
              • 3100

              #7
              Re: is dit toprot?! HELP!

              Plukken die zooi. rot eruit en fanleaves eraf en ff ventilator dr tegen om vochtigheid weg te nemen./.

              Suc6

              Comment

              • JohnnyHaze
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2012
                • 912

                #8
                Re: is dit toprot?! HELP!

                ja ik heb het ook gehad dit jaar, erg zonde maar zorg idd niet dat het overslaat naar de rest

                Comment

                Bezig...