schimmel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • swelbaum
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Sep 2012
    • 4

    #1

    schimmel

    Korting op 420shop
    Hoi Hoi

    Heb dit jaar voor het eerst een plant op mn balkon staan
    Eerste keer dat ik wat verbouw
    Heb hier op het forum veel info kunnen vinden dank daarvoor.
    Heb wel een vraagje over de plant
    Is dit schimmel (meeldauw) 100_4126.jpg
    100_4145.jpg


    We hebben hier ook een klein meningsverschil
    Mn huisgenoot zegt oogsten ik denk nog niet
    Wat denken jullie 100_4132.jpg


    Het gaat hier om een white widow
    Bvd voor jullie input
    Last edited by swelbaum; 16 October 2012, 17:14.
  • GeofSant
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2012
    • 26

    #2
    Re: schimmel

    Op de eerste foto lijkt er idd wel wat schimmel te zitten, maar vind de foto wat te onduidelijk om hierover te oordelen..
    Het is zeker nog te vroeg om te oogsten, zeker nog een week (of 2) wachten, denk ik. Zeg je huisgenoot dat hij wat geduld moet hebben om te blowen:p

    Comment

    • Zenne
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 386

      #3
      Re: schimmel

      Welkop op JD

      Comment

      • Heribei
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 1140

        #4
        Re: schimmel

        Dat is een beetje meeldauw ja, ff wegknippen.. Maar het zal vast wel weer terug komen.
        Zo op het oog denk ik nog 2 a 3 weken.

        Comment

        • swelbaum
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Sep 2012
          • 4

          #5
          Re: schimmel

          is die meeldauw een erg groot probleem ?

          Comment

          • Zenne
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 386

            #6
            Re: schimmel

            Je maakt een grapje zeker.

            Comment

            • swelbaum
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Sep 2012
              • 4

              #7
              Re: schimmel

              sorry ben een rookie
              Heb net de plant bekeken zie steeds meer witte plekken

              Comment

              • Zenne
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 386

                #8
                Re: schimmel

                Hier een reactie van ?@Extrem
                Meeldauw is een schimmel: je eet waarschijnlijk geen beschimmeld brood, fruit of groente.

                Comment

                • Heribei
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 1140

                  #9
                  Re: schimmel

                  Oorspronkelijk geplaatst door Zenne
                  Je maakt een grapje zeker.
                  Hahahaha

                  Comment

                  • swelbaum
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Sep 2012
                    • 4

                    #10
                    Re: schimmel

                    Heeft behandelen met melk en water in dit stadium nog nut ??

                    Comment

                    • Heribei
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2011
                      • 1140

                      #11
                      Re: schimmel

                      Als jij nog zo een 2 weken laat staan ja.
                      Op een gegeven moment zit het overal denk hier niet te makkelijk over want morgen kunnen er alweer paar plekjes bij zitten helaas.

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: schimmel

                        Wat wil je oogsten ? en ja tis schimmel en schimmel is giftig
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Renhaze
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2011
                          • 441

                          #13
                          Re: schimmel

                          Haal alle aangetast toppen en bladeren eruit. En hopen dat er nog iets overblijft over 2 weken.

                          Bestrijden heeft nu geen zin meer omdat de vruchten volgroeid zijn.

                          Comment

                          • JohnnyHaze
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2012
                            • 912

                            #14
                            Re: schimmel

                            ja, het verspreid zich als een tierelier

                            Comment

                            Bezig...