Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klieven + donker zetten + droog?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klieven + donker zetten + droog?

    Korting op 420shop
    Hey, een snelle vraag.
    Ik heb mijn planten net gekliefd, en ze hebben al enkele dagen geen water meer gekregen. De grond is nu bijna volledig droog.
    Is het verstandig om gekliefde planten 24u per dag (enkele dagen) in het donker te zetten, zonder water? Ik weet dat dit allemaal goede methodes zijn om de thc productie te doen stijgen, maar alledrie tesamen? Misschien teveel van het goede?

    Topic mag na antwoord terug weg, ik wil gewoon weten of ik ze morgen nog terug buiten moet zetten of dat ik ze gewoon in het donker mag laten staan

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Klieven + donker zetten + droog?

    Dat klieven en al die andere dingen vind het maar onzin. Mijn mening.

    Foto's van je plant en buds en hoe je hebt geklieft zou ook wel mogen hoor
    Ik zou dat donker zetten lekker laten zitten.
    Er komen paar goede dagen aan dus zou sowieso laten staa als dat mogelijk is.

    Maar eerst wille we foto's zien !

    Comment


      #3
      Re: Klieven + donker zetten + droog?

      Het is ook de eerste keer dat ik dit probeer, ik wou wel eens zien of dit veel effect gaf.
      En foto's staan hier: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-in-deze-koude , ondertussen zijn we wel al paar dagen verder
      Hier in Belgie gaat het trouwens nog een paar dagen regenen, dan houd ik ze toch liever binnen

      Comment


        #4
        Klieven + donker zetten + droog?

        Ik en een vriend hebben alletwee net planten geoogst van dezelfde zaadjes, de zijne was 70gr droog (niet geklieft) ,de mijne 145gr droog (geklieft) , zal wel niet alleen door het klieven komen maar speelt wel mee denk ik wel niet langer dan 2 weken na het klieven laten staan anders kun je een herma krijgen
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Klieven + donker zetten + droog?

            Ben van plan om ze dit weekend te oogsten, dus zullen zeker geen 2 weken blijven staan
            Dus niemand die een idee heeft of het verstandig is om alledrie deze manieren tegelijk toe te passen?

            Comment

            Bezig...
            X