Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goed en snel buitenwietje?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goed en snel buitenwietje?

    Korting op 420shop
    Ik ben dus van plan wat plantjes te zetten in een veldje binnen kort,
    en ik zoek een wietje dat relatief rap te oogsten is, een mooie opbrengst heeft en een mooi thc percentage.
    Wie kan mij zeggen welk wietje ik zoek?
    Alvast bedankt!

    #2

    Comment


      #3
      Ik wacht nog tot eind maart ongeveer, maar oe vroeger ik de soort weet,
      oe rapper datk aan research kan beginnen tiz mij eerste kweek
      grtz

      Comment


        #4
        eind maart kan goed zijn als het weer goed zit, maar als het echt nog te koud is toch nog wachten, kijk gewoon wat het weer gaat geven

        grtz

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
          eind maart kan goed zijn als het weer goed zit, maar als het echt nog te koud is toch nog wachten, kijk gewoon wat het weer gaat geven

          grtz

          Comment


            #6
            Dat is altijd verschillende, dat licht ook aan vele omstandigheden (hoe vaak de zon schijnt, de grond, klimaat e.d.)

            Ik denk buiten, met redelijk weer en redelijk wat zon +/- 10-15 gram, maar dat kun je zo zeker niet zomaar zeggen.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
              Dat is altijd verschillende, dat licht ook aan vele omstandigheden (hoe vaak de zon schijnt, de grond, klimaat e.d.)

              Ik denk buiten, met redelijk weer en redelijk wat zon +/- 10-15 gram, maar dat kun je zo zeker niet zomaar zeggen.
              Ok, bedankt!
              Lowryder zal et dan worden.
              Tenzij dat ge toevallig een andere autoflower plant kent?
              grtz

              Comment


                #8
                Lowrdyder,Lowryder#2, Diesel Ryder, Lowryder 2 x Ak47 Femenised,Automatic AK47, Power Stout, Masterlow, Blue Streak en zo zijn er nog.

                Paar zaadkwekers van AF soorten;
                Joint Doctor
                Lowlife
                Mdanzig
                Last edited by Smokey; 17 November 2008, 22:57.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                  Ik denk buiten, met redelijk weer en redelijk wat zon +/- 10-15 gram, maar dat kun je zo zeker niet zomaar zeggen.
                  Ik heb dit jaar LR1 buiten gekweekt en ik had 3,2 gr (of 3,6 gr, 'k weet het niet goed meer) van 1 plant. Echt teleurstellend dus, en ze had een op- en top verzorging gekregen. Ik zou alleszins geen lowryders zetten als ik jou was.

                  Je neemt best een indica, zet die op een ietwat zonnig plekje en je haalt makkelijk 100gr. Een indica heeft tussen de 6 en 10 weken bloei en is dus sneller klaar dan sativa's, die er 10 tot 16 weken over doen om af te bloeien.

                  Neem eens een kijkje op de seedbank van Growshop Alien. Zelf zweer ik trouw aan Nirvana Seeds. Goedkoop en kwaliteitvol, en het aantal weken bloei staat bij elk soortje.

                  Greetz and good luck!

                  Comment


                    #10
                    Mocht opbrengst je interesseren dan raad ik je Power Plant aan, dit was mijn keuze omdat ik toch hier en daar meen op te vangen dat ze een groot potentieel heeft. Maar heel veel ligt aan de verzorging uiteraard.
                    Een ander plantje die je wel zou kunnen bevallen is Early Misty (early spreekt voor zich dus...). Of Hollands Hope is ook een plant die veel in buitenkweekjes voorkomt. Je informeert best zelf even naar de mogelijkheden van elke plant maar ik blijf erbij: Je verzorging speelt de grootste rol!

                    Veel succes en als dit je kan helpen, heb een topic aangemaakt met handige filmpjes voor beginners, het omvat grotendeels binnenkweken maar leert je veel over onze geliefde plantjes http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eks-t2139.html

                    Greetzzz

                    Jona

                    Comment


                      #11
                      @Cannab0y

                      Betekent toch niet dat omdat jij een lage opbrengst haalde met je LR dat het geen goede opbrengst kan leveren. Het was trouwens geen goede zomer en je LR zag er ook nog niet echt oogstklaar uit.

                      Je kan een aantal potten vullen met Lowryders en nadat je deze geoogst hebt zet je er weer nieuwe. Kan je 2-3 keer doen, dan heb je snel een oogstje en de opbrengst zal wel meevallen



                      peace

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          ....goed punt cannaB....

                          Comment


                            #14
                            Dus het is beter dat ik dan iets als een early misty zet als ik et goed begrijp?

                            grtz

                            Comment

                            Bezig...
                            X