Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogsten of toch nogeen paar dagen wachten ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten of toch nogeen paar dagen wachten ?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb al een tijdje een wietplant staat nu ongeveer vannaf 1 september in de bloei, Ik sta op het punt om hem te verduisteren en dan over 48/72 uur te oogsten.
    Ik heb ook een klein microscoopje gekocht om de trichomen te bekijken. De trichomen zijn nu vooral milky (naar mijn inziens ) er is nog niet veel amber.

    Ik heb ook het gevoel dat er beginnende toprot is, En denk dat er niet heel veel ontwikkeling meer zal zijn klopt dit ?

    is er iemand die vind dat ik nog even zou moeten wachten? en waarom dan wel ?


    alvast bedankt


    bigchiefa

    p.s.

    dit is mijn eerste post als ik wat fout, doe sorry daarvoor.
    Attached Files

    #2
    Re: Oogsten of toch nogeen paar dagen wachten ?

    liever iets te roken dan niets,maar zolang ze niet in de regen staan en het buiten best wel warm is zullen ze verder bouwen,gewoon rot wegknippen,komt het tesnel weer terug dan kappen die handel.mooie planten trouwens

    Comment


      #3
      Re: Oogsten of toch nogeen paar dagen wachten ?

      Bedankt voor je reactie, Laat ze inderdaad nog even staan vandaag, hebben ze een lekker zonnetje gehad gaat de goede kant op, hopen dat het weer zo blijft

      Zou het eventueel slim zijn om hem binnen achter een raam te zetten als het weer nu plotseling veranderd ?

      Comment


        #4
        Re: Oogsten of toch nogeen paar dagen wachten ?

        ff laten staan een dan sneuvelen dat greenpowerje
        Zier er goed uit. smakelijk nog

        Comment

        Bezig...
        X