Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Critical Kali Mist bang voor de kou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Critical Kali Mist bang voor de kou

    Korting op 420shop
    Goedenavond,

    even een vraagje over een buitenplant die we voor het eerst hebben staan, gaat het nog lukken deze te oogsten?
    Hebben jullie nog tips om hem tegen de kou te beschermen, het wordt lastig hem nog uit de grond + naar binnen te krijgen 's nachts, maar is dat wel een aanrader?, het zou zonde zijn om deze mooie dame te laten bevriezen of niet?
    foto's van vandaag

    PA250401.jpgPA250400.jpgPA250399.jpgPA250398.jpgPA250395.jpgPA250394.jpgPA250393.jpg

    #2
    Re: Critical Kali Mist bang voor de kou

    Ja een mooi kat gespot
    Oogsten of niet moet je zelf bepalen,meeste forum leden zullen zeggen dat het nog niet rijp is.

    Comment


      #3
      Re: Critical Kali Mist bang voor de kou

      Deze gaat het wel redden hoor, op ze vroegst 2 weekjes nog maar ze ziet er goed gezond uit
      Wel zie ik plekje meeldauw bij, wees daar optijd bij!

      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Critical Kali Mist bang voor de kou

        Maar de vraag is nu juist of het verstandig zou zijn haar tijden koude nachten binnen te halen? we denken zelf nog een week of 3 laten staan en dan naar binnen, klieven/geen water en dan na 4-5 dagen knippen maar....help help, wat zullen we doen mannen?

        Comment


          #5
          Re: Critical Kali Mist bang voor de kou

          Ik zou zo'n gevaarte niet naar binnen halen, zolang het niet vriest lijkt het me dat hij gewoon buiten kan blijven.
          (wel even zeil of iets bovenhangen voor regen). En zoals Heribei zegt let op je meeldouw voordat het in je toppen gaat zitten.

          groet

          Comment


            #6
            Re: Critical Kali Mist bang voor de kou

            Hoe zit het nu met je plant?

            Comment


              #7
              Re: Critical Kali Mist bang voor de kou

              hij staat nu op de slaapkamer voor het raam... heb hem in gewikkeld anders past ze niet door de deuren, en naar boven getild.
              maar is wel iets te groot haha zal mn was dr niet meer ophangen voor de geur
              ze zal nu wel droog en warm blijven, en heeft toch nog aardig wat zon.

              Comment


                #8
                Re: Critical Kali Mist bang voor de kou

                Foto's van je buds?
                Planten die buiten zijn gegrowd moeten ook buiten blijven.
                Maar ja is je eigen keuze.

                Comment

                Bezig...
                X