Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fluffy Toppen Buitenwiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fluffy Toppen Buitenwiet

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    ik heb dit jaar een aantal soortjes gekweekt voor de eerste keer samen met mijn neef.

    Wat mij op is gevallen, dat de langbloeiers allemaal hele fluffly toppen hadden en de af's allemaal er uit zagen en voelde als de 'normale' coffeeshop wiet.

    Ik vroeg mij af hoe dit kan?

    #2
    Re: Fluffy Toppen Buitenwiet

    Beste xDavidx ,

    Welke soorten waren fluffy en was dit een indica of sativa soort(sativa`s doen het niet zo goed buiten in Nederland).

    Omdat autoflowers niet gebonden zijn aan licht uren om in de bloei te gaan zijn deze planten veel makelijker.
    Bij gewone planten moet je soms te lang wachten totdat deze in de bloei gaan, daarbij zijn er ook een paar soorten die een lange bloeitijd hebben (soms wel tot 11/16 weken)en vaak klopt de bloei informatie die word aangegeven op sites of door de breder zelf niet.

    Comment


      #3
      Re: Fluffy Toppen Buitenwiet

      Royal Dane x Typhoon is nou eenmaal soortje die fluff bende geeft.
      Guerilla Gusto is niet goed afgebloeit, maar wat wil je anders met een plant die begin november nog goed bloeit.
      Denk dat als guerilla Gusto eerder was geweest met bloeien dat die compacter was geweest.
      Maar niks aan te doen.
      Het is gegaan zoals het gegaan

      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Fluffy Toppen Buitenwiet

        Yea, een Roos is nou eenmaal een ander bloemetje van een Tulp eh...
        Er zit verschil in de soorten.

        Echte buitenwiet heeft vaak een meer open topstructuur, daardoor zijn ze ook meer schimmel bestendig in ons weertype.
        Ga je in oktober bijvoorbeeld compacte White widow toppen in je tuin hebben, blijft er niets van over.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Fluffy Toppen Buitenwiet

          True! nja, ik hoop volgend jaar op wat dichtere toppen. Iniedergeval bedankt!

          Comment

          Bezig...
          X