Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over aankomende balkon kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraag over aankomende balkon kweek

    Korting op 420shop
    goeiedag mede hobby kwekers

    ik had een vraag of jullie hier iets op weten

    ik wil aankomend jaar gaan kweken met AF,s op me balkon
    alleen nu zit ik ergens mee.
    ik heb aan beide balkons (heb er 2) mede buren dus dat de balkon van mijn buren aan mijne vast zit.
    nu had ik een vraag of iemand hier een idee heb hoe ik dit kan doen
    zodat ze niet gelijk zien dat het om wiet kweken gaat ik woon in een buurt waar nogal veel gebeurd dus vandaar dat ik niemand wil laten denken dat ik kweek voor illigale bedoelingen,

    ik zat zelf te denken aan een frame te maken van pvc buis en dan een folie erover te spannen
    zodat ze niet gelijk zien dat het om wiet gaat
    en zo toch de zon erbij kan.


    iemand een idee voor me dan hoor ik het zeer graag het gaat hier om ong 5 plantjes



    alvast bedankt
    mvg,

    #2
    Re: vraag over aankomende balkon kweek

    Dat er een raar frame met folie staat vraagt toch ook om aandacht?
    Misschien is dat nog wel opvallender als een klein af-je.
    Er vergeet vooral de geur niet.

    Comment


      #3
      vraag over aankomende balkon kweek

      Ik denk ook vooral aan de geur.. Ruiken doen ze het toch hoor...

      Comment


        #4
        Re: vraag over aankomende balkon kweek

        Yea, die geur ruiken ze 8 balkons verder ook nog eh..
        Een kasje eromheen bouwen levert vaak ook problemen op met vocht, dat wil je eigenlijk voorkomen, daar autoflowers vaak erg gevoelig zijn voor toprot.
        Om problemen te voorkomen zou je het eigenlijk moeten vertellen aan je buren, maar dat druist in tegen alle cannabis-kweek-basics.
        Kun je niet een paar planten op het dak kwijt, zodat niemand hoeft te weten dat ze van jou zijn ?
        Urban guerilla.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: vraag over aankomende balkon kweek

          Verstoppen tussen ander groen spul, bijvoorbeeld kattensnor <-lijkt op wiet maar dan met roze/witte bloempjes en gemene stekels.

          Maar beter is contact opbouwen met je buren, af en toe eens iets samen doen of voor ze doen. Zo bouw je krediet op, kan je tussen neus en lippen eens uitvogelen hoe ze staan t.o.v. een paar plantjes op het balkon. Mensen geven eerder onbekenden aan dan bekenden, en eerder lui waar ze niks mee hebben dan mensen die "handig"voor ze zijn.

          Wat hefboompjes zijn natuurlijk spekkie voor je bekkie : zoveel mensen die wat te verbergen hebben > zorg dat je erachter komt, laat ze weten dat die kennis bij jou veilig is, en zet dan planten. Maffia-101 zeg maar -of flodderpraktijken natuurlijk : "hoe wilt u betalen ? Visa ? Mastercard ?" "Polaraoid !"
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          Bezig...
          X